25 Ekim 2011

Havuçlu Revani

Havuçlu Revani



malzemeler
  • 4 tane yumurta
  • 1 su bardak toz seker
  • 1 su bardak yogurt
  • 1 su bardak un
  • 2 uu bardak irmik
  • 1 su bardak rendelenmis havuc
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1 tane kabartma zozu
serbeti icin malzemeler
  • 3 su bardak toz seker
  • 3 su bardak su
  • ceyreklimon suyu
hazirlanisi
  • Yumurta, şeker köpürene kadar çırpılır.
  • Diye malzemeleride ekleip cirpin.
  • Havucu tiraslayiip rendenin ince kismi ile rendeleyin.
  • kivamin icersine katip karistirin .
  • Ben borcam kullandim .
  • Kalibi yaglayip unlayin kivami icersine bosaltip önceden isitilmis 170 derece firinda pisirin .
  • Serbetinizi ilik olarak tatlinin üzerine dökün ikiside ilik olsun daha iyi bir tatli elde edeceksiniz .
  • Ben üzerine file badem döktüm .

19 yorum:

durutarifler dedi ki...

OFFF nefis olmuştur gerçekten. Bu ara rejimde olduğum için yapsamda yiyemiyorum.
Ellerinize sağlık.
Sevgiler

özlem dedi ki...

ellerine sağlık farklı bir lezzet havuç sever biri olarak mutlaka denemeliyim.

özlem dedi ki...

ellerine sağlık farklı bir lezzet havuç sever biri olarak mutlaka denemeliyim.

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canım..nefis görünüyor..

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım duydum ama daha denemedim bende afiyetle sevgiler

TuruncuTatlar dedi ki...

eline sağlık canım sağlıkla kal..

Unknown dedi ki...

Havuçlu çok farkli olmus denemek lazim ellerine saglik canim

Disalce dedi ki...

bayram yaklaşıyor.bol bol tatlı tarifi görmek istiyor insan...çünkü ne yapsam diye düşünüyoruz.bu çok güzel bir tatlıya benziyor.ellerine sağlık.

Nigar SARGIN dedi ki...

Ellerinize sağlık nefis görünüyor.Sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

Bayram yalasirken iyi bir alternatif , degisik bir tatli olmus havuc tadiyla eline saglik canim

Narince dedi ki...

Bende revani var, bugün biter:) Çok güzel olmuş, çok ellrine sağlık.

Zehra Gürgen dedi ki...

Gülcan havuçlu revani hiç yemedim, ama havuçlu tatlıları çok severim.eminim çok güzel olmuştur.
eline sağlık canım

LeylaK dedi ki...

revani olur, limonlusu süper olur, ama havuçlusunu ilkkez gördüm :) harika. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler..

KİZHATCE dedi ki...

harikaaa görünüyor gülcancığım,eline sağlık,sevgiler...

lale dedi ki...

gülcan hanim tariflerinizi deniyorum inanin cok memnun kaliyorum.bensize belis talisiyla ilgili bir sey soracagim.ben firin tepsisinde yapmak istiyorum sosu yetermi acaba serbetide artirmaya gerek varmi birde kac dakika kaynatiyorsunuz.bardak ölcünüz kac mili gram acaba

Unknown dedi ki...

Selam Lacigim bende firin tepsisinde yapiyorum belis tatlisini sosu üzerine tam geliyor aralarina kasikla düküp sürün kalalini üzerine dökün .pistikten sonra iliyinca serbetinide ilik dökün sevgiler canim öptüm.

bahar64 dedi ki...

ellerine saglik ablacim, denedim ve cok lezzetli oldu. bahar y.

bahar64 dedi ki...

ellerine saglik ablacim, denedim ve cok lezzetli oldu,

bahar64 dedi ki...

ellerine saglik ablacim, denedim ve cok lezzetli oldu. bahar y.