20 Kasım 2011

Visneli peynir pastasi ..






malzemeler tabani icin 
  • 125 gr. margarin
  • 125 gr. seker
  • 250 gr. un
  • 3 yumurta
  • yarim su bardagi süt
  • yarim paket kabartmatozu



malzemelerr orta kirama kismi icin
  • 1 kilo Quark ((süzme yogurt ))
  • 2 paket vanilya pudingi
  • 1 paket vanilyasekeri
  • 225 gr. seker
  • 5 yumurta
  • 2 paket cig krema (Schlagsahne)
  • Yarim su bardagi sivi yag
üzerinin fisneli kismi icin malzemeler




  • paket kirmizi tartjöle
  • 1 kavanoz visne
hazirlanisi


  • Yumurtayla seker birlikte bir kac dakika cirpilir
  • Un ve kabartmatozu ayri bir kapta birlikte karistirilir,
  • Tüm hamur malzemeleri yumurta karisimina eklenir yine cirpilir,
  • En son un ve kabartmatozu karisimi eklenir ve birkezdaha cirpildiktan sonra kelepceli kek kalibina  cemcerne ve taban kismina hamur  düzeltilir.
  • Yumurtanin beyazini bir tutam sekerle cirpin bembeyaz bir koyu bir kivam elde edinceye kadar .
  • Diyer malzemeleri`de   karistirma kabina konur ve mikserle iyice özlesene kadar cirpilir.
  • Tepsideki hamurun üzerine düzgünce dökülür.
  •  175C de üzeri katilasana kadar pisirilir. Yaklasik 45 - 50 dakika.
  • Tarifindekigibi hazirlanir ve icersine suyu süzdürülmüs fisne eklenip pastanin üzerine sicakken dökülür.
  • Cok güzel hafif bir pasta .Üzerine mandalina veya cileklede hazirlaya bilirsiniz .Afiyet olsun.

17 yorum:

Swotpisces dedi ki...

ya siz her gün pasta, tatlı mı yapıyorsunuzzzz, ama ama haksızlık buuuuu...

nohut oda dedi ki...

belli ki hazırını aratmayan bir lezzet ama ben hiç cesaret edemiyorum yapmaya aslında bırgun denemem lazm ..

Şirince Tatlar dedi ki...

üfff yaaa bayılırım cheesecake ben helede vişneli olursa,sana gelebilrmym misafirliğeee...???ellerine sağlık canım

LEZZETİKRAM dedi ki...

nefis bir kasekuchen olmuş canım ellerine sağlık :)

birincisin dedi ki...

blogunuzu zevkle izliyorum:)adına yakışır şekilde..hakikaten tatlılar Gülcan'dan...yine çok güzel..çok şık bir pasta...ellerinize sağlık...sevgiler..:)

Unknown dedi ki...

harika gorunuyor ve tadida oyledir eminim. Ellerine saglik canim

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık , harika görünüyor...

PaSaSofraM dedi ki...

cook lezzetli görünüyor ellerine saglik :)

Unknown dedi ki...

Selam canim hergün yapmiyorum ama ama cok sIk yapiyorum diye bilirim ben seviyorum ama bir yada iki dilim yerim diyerlerini kesinlikle komsularima dagitirim .Yada arkadaslarimi cagirir evde agirlarim .
Canim sirince tatlar hos geldin bloguma nerede oturdugunu bilmiyorum ama herzaman beklerim buyur gel .Hepinize cok tesekkürler bu güzel yorumlariniz icin .

Nedret dedi ki...

Bloguma hoşgeldiniz Gülcan. Herzaman buyrun. Sevgiler:))

Marifetane hobi dedi ki...

Nefis...nefis..nefis..ellerine sağlık canım.

zeymurancafe dedi ki...

canım çok güzel olmuş hakkaten bende diyorum TATLILAR GÜLCANDAN:)ellerıne sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım..
ne güzel bembeyaz olmuş ben hiç yapamıyorum:(
mutlu haftalar dileirm..

TuruncuTatlar dedi ki...

harika görünüyor ellerine sağlık afiyetle kal..

olsada yesek suzan dedi ki...

harika görünüyor canım ellerine sağlık ...

mutfagabuyrun dedi ki...

maşallah canım.harika bir pasta.görünce insanın canı çekiyor.ellerine sağlık.sevgiler.

Mutfak Havlusu dedi ki...

Çok lezzetli gözüküyor birde yanına kahve oldumu oh!
ellerine sağlık