7 Ocak 2012

♥♥Schoko-Mandel-Nuss Kuchen ♥♥ Bademli Çikolatalı Kek♥♥

Schoko-Mandel-Nuss Kuchen




malzemeler
  • 250 gram margarin
  • 250 gram toz seker
  • 380 gram bugday unu
  • 1 tane kabartma tozu
  • 1 portakal kabugu ve suyunu 
  • 100 gram cekilmis kabuksus badem
  • 100 gram cekilmis kabuksuz findik 
  • 5 tane yumurta
  • 3 yemek kasik kakao
  • 2 yemek kasik nutella 
  • 1 tane vanilya sekeri
  • üzerine dökmek icin hindistan cevizi 
hazirlanisi
  • Kalibi yaglayin ve unlayin.
  • Yumurtalari seker ve margarinle beraber iyice cirpin.
  • Vanilya sekeri portakalin kabugunu rendeleyin suyunuda katip devam cirpin.
  • Un ve kabartma tuzunu  ve  karistirip  elekle eleyin kivamin icersine 
  • Badem ve findigi kasikla karistirin .
  • Bu kivamdan 1 ,5 kepce ayirin.
  • Kakaoyu  ve nutellayi katip  devam cirpin.
  • ilk önce kakaolu kivami dökün kek kalibina .
  • Sonra ayirmis oldugunuz kek hamurunu kasikla kalibin ortasina dökün 
  • 175 derecede pisirin kekinizi 
  • Ben üzerine hindistan cevizi döktüm badem yada findik dökebilirsiniz.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık güzel görünüyor . bloguma hoş gelmişsiniz aslında blog yazmak gibi bir niyetim yoktu yemeklerimi beğenen bir dergi editötünün teşvikiyle sadece tariflerimi dergide yayınlarken kolaylık sağlasın diye blog açtım ama işin içine girince çok sevdim inşallah becerebilirim.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Nefis bir kek hem badem hem çikolata elinize sağlık sevgiler...

anneanneninemekleri dedi ki...

Harika bir kek olmuş ellerine sağlık,sevgiler

ihlamurcum dedi ki...

Tadı eminim çok güzel bir kek olmuş,ben margarin yerine sıvıyağla deneyeceğim.Teşekkürler

Unknown dedi ki...

muhteşem bir kek ellerine sağlık canım
sevgiler

ANNEKIZ dedi ki...

elıne saglık canımmm.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

off off :=)

aman gülcanım sakın bana bitti deme !!
müthiş !

kurabiyeevim dedi ki...

Harika bir kek.. Nefis görünüyor.. Badem ve çikolata ikisine de bayılırım. Bu kekte de ikisi bir arada daha ne olsun:) Ellerinize sağlık... Sevgilerimle...

mutfagabuyrun dedi ki...

offff.nefis olmuş canım.bir dilimi olsada yesem.ellerine sağlık.sevgiler.

sare dedi ki...

Gülcancım, bademli kek ne kadar güzel görünüyor.
Lezzetli olduğu da bir gerçek. Not aldım ,en kısa zamanda yapmaya çalışacağım.
Ellerine sağlık, sevgiler.