22 Şubat 2012

cevizli peynirli tuzlu kek



malzemeler
  • 1 su bardak ceviz dise dokunur cekilmis
  • 1 su bardak yogurt
  • 1 su bardak ay cicek yag
  • 1 tutam tuz
  • 100 gram beyaz peynir
  • yarim cay bardak rendelenmis kasar
  • 1 demet dere otu
  • 3 tane yumurta 
  • aldikadar un 
  • 1 paket kabartma tozu
  • (üzerine 1 tane yumurta sarisi )
hazirlanisi
  • Cevizinizi dise dokunur sekilde rondodan gecirtin
  • Dere otunu yikayip dograyin.
  • ilk önce yumurta,yogurt ,sıvıyağı çırpma teliyle iyice bir cirpiyoruz
  • İnce kıyılmış dereotu ,kasar ,beyaz peynir ilave edip karıştırıyoruz.
  • Un,kabartma tozu,tuzu ilave edip kek kıvamından biraz daha katı olacak şekilde oluncaya dek un ilavesiyle karıştırıyoruz.
  • Ben yovarlak borcamda yaptim .Kek kalibini yaglayip unlayin hazirlamis oldugunuz harcı döküyoruz ve kaşıkla üstünü düzeltip bir yumurta sarisini sürüyoruz .
  • Önceden isitilmis firinda 180 derecede pisiriyoruz.
  • Afiyetler olsun .

13 yorum:

lezzet sefasi dedi ki...

Gulcan bu ne guzel bir goruntu
Ellerine saglik

Tarif diyarı dedi ki...

Tuzlu keki severim ama hiç cevizli denemedim eminim güzel olmuştur.Ellerine sağlık.Sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık..canım..sevgiler,hayırlı günler:))

olsada yesek suzan dedi ki...

çok lezzetlidir eminim canım ellerine sağlık sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

gerçekten çok güzel bir tarif canım.görüntüde harika.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

AYYYY ÇOK GÜZEL ELLERİNE SAĞLIK

anne eli gibi dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

En cevizlisinden istiyorum bir dilimcik..
Nasıl canım çekti anlatamam..
Ellerine sağlık canım..

made in funda dedi ki...

bayılırım tuzlulara.eline sağlık canım...

ihlamurcum dedi ki...

İçinde ceviz olması süper,harika bir tarif olmuş.
Ellerinize sağlık

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

GÜLCANCIM BEN GELDİM
OOOOOOOOF NE GÜZELLİK CANIM
ELLERİNE SAĞLIK
BENİM ARKADAŞLARIM
MÜKEMMEL
MUHABBETLE KAL
CUMAN MÜBAREK OLSUN
:)))

MERHABA dedi ki...

tuzlu keklere bayılırım ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar .Hayırlı akşamlar..

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım nefıs olmus