27 Şubat 2012

peynirli pasta ..Käsekuchen










tabani icin malzemeler
  • 200 gram un
  • 1 tatli kasik kabartma tozu
  • 75 gram margarin
  • 75 gram seker  
  • 1tane vanilya sekeri
  • 1 tane yumurta
hazirlanisi
  • Hamurunu iyicene yugurup yaglanmis kaliba elinizle esit sekilde yerlesririn esit bir sekilde düzeltilir
  • Yuvarlak posta kalibin cemberi ve tabanina yerlestirin.   
Ic malzeme

  
  • 1 kilo mager cuark (40 fett)) (( labne peyniri ))
  • 150 garam seker
  • 4 tane yumurta
  • 1 tanavanilya sekeri
  • yarim limon suyu
  • 100 ml süt
  • 60 gram peynir pasta mayasi
  • 1 paket hazir selerlendirilmis hashas
hazirlanisi
  • ilk önce yumurtalari sarilarin dan akini ayilir
  • Yumurta beyazlari 2 kasik toz sekerle mikserlen köpüren deyince cirpilir .
  • cuark ve yumurta sarisi ,toz seker ,vanilya sekeri ,süt , limon kabugu rendeleyip cirpin.
  • Sonra diyer malzemeler teker teker katip icene cirpin.
  • Hamuru yerlestirdiginiz kalibin icersine ilk önce hashasi sürün hazirladiginiz kivami dökün hashasin üzerine .  
  • 175 derece pisme süresi 70 dakika firindan cikinca sogumaya birakin
  • Cok hafif nefis bir pasta yilbasinda hazirladim.

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgiler benim can doslarim .Hepinize hayirli aksamlar .Ben biraz rahatsizim bu kisi hastalanmadan atlatamadik .Buralarda salginda var girip .Hayirli huzur dolu bir aksam diliyorum hepinize saglikli huzur dolu bir hafta diliyorum.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

gülcancım geçmiş olsun canım:)
ekinezya çayı ve ayrıca zencefilli çay iç canım.
çok hoş tatlı resmide güzel kendiside
muhabbetle kandinme iyi bak
yağlan terle canım.

Mutfak Havlusu dedi ki...

haşhaşla bütünleşen peynir lezzeti ilginç olmuş
ellerinize sağkık

Mutfak Havlusu dedi ki...

bu arada geçmiş olsun,Allah acil şifaalr versin.

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik ve gecmisler olsun güzel arkadasim... Sana da saglikli, huzurlu bir aksam diliyorum...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Hmmm..Peynirli ama dibi klasiğindeki gibi bisküvili olmayan bir cheesecake'le karşı karşıyayız:) Ellerine sağlık canım. Çok sıradışı olmuş..Geçmiş olsun bu arada, aman dikkat..

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

geçmiş olsun senden ve güzel ariflerinden eksik bırakma bizi,kendine dikka et canım,acil şifalar diliyorum

durutarifler dedi ki...

Bunu bende çok yapmak istiyorum. Kesinlikle nefiss bir tarif
Ellerine sağlık
Sevgiler

bekir dedi ki...

gülcancım blogumu taşımak zorunda kaldım,beni yalnız bırakmayın yeni sayfama bekliyorum