2 Şubat 2012

REZENE SALATASI TARIFi



malzemeler

  • 1 tane rezene
  • 1 tane havuc
  • 3-4 sap dere otu
  • yarim mandalinanin susu
  • ceyrek limon suyu
  • salata tuzu
  • 2 yemek kasik zeytin yag
hazirlanisi
  • Rezeneyi yikayip incecik dograyin .
  • Havucun kabugunu soyup rezenenin icersine traslayin  (incecik dograyin )
  • Dere otunu da dograyin mandalina ve limonun suyunu icersine katin .
  • Tuz ve ya salata tuzu kullanin yaginizida katip karistirin cok güzel bir salata .
  • Bu tür sebzeleri mutlaka cocuklarimiza yedirelim cok faydasi olan bir  sebze türü .

15 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

hımm şahane bir salata olmuş canım ellerine sağlık
afiyet bal olsun

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim, bu vesile ile kandilini kutluyorum... Sevgilerimle,

mutfagabuyrun dedi ki...

görüntü muhteşem canım.ellerine sağlık.sevgiler.

ANNEKIZ dedi ki...

canım elıne saglık.bu salatayı hıc dennemedım.ve yardımın ıcın cooook tesekkur ederım.cok sagol.cuma aksamı yemeklerden resım cekersem yayınlarım.bana ıyı fıkır verdın ;)

ihlamurcum dedi ki...

Rezene en favori salatalarımdan biri, hele balık yanına çok yakışıyor.Bende blogumda portakallı rezene tarifi yayınlamıştım.
Sizinde elinize sağlık

Peygamberim İzinden dedi ki...

Ellerine ve emeğine sağlık çok nefis görünüyor. :)

ANNEKIZ dedi ki...

blogumda senden bahsettım :)

Mutfak Havlusu dedi ki...

Salatalar vazgeçilmez insanın midesi rahatlıyor hem de doyurucu oluyor sonucunda biraz daha çabuk acıktırsada:-)
ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Hepinize hayirli huzur dolu bir aksam diliyorum kandiliniz kutlu olsun .

birincisin dedi ki...

şahane bir görüntü,ellerine sağlık..sevgiler:)32

İnci Yemek dedi ki...

Gülcanım hiç denemedim bu salatayı enfes gözüküyor canım ellerine sağlık.
kandilini kutlarım,öperim seni...

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Dualarımız bu gece eksik olmasın, kalplerimiz imanla dolsun.Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olması temennisiyle.
Mevlüt Kandili Mübarek Olsun Canim.

zeymurancafe dedi ki...

canım salata harıka gorunuyor her gun olsun her gun yerım salatayı rezene salatası hıc yapmadım denemek lazım bu guzel salatayı ellerıne sağlık kandılın mubarek olsun...

Marifetane hobi dedi ki...

Parmaklarımızın arasındaki bereketi duayla yakalamak, sevginin hoşgörünün yolunu duayla aydınlatmak, bağışlanmış olmanın tadına duayla ermek. Bir cennet temennisi. Bir huzur beklentisi. Bir gözyaşı serpintisi. MEVLİT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

sare dedi ki...

Gülcancım nefis bir salata olmuş, rezeneyi ve onun bir benzeri olan arapşaçını çok sevrim ve her fırsatta kullanırım.
Evde ki rezeneyi hemen yapıyorum, canım.
Sevgiler.