24 Kasım 2012

Beyaz Çikolatalı Kurabiye




malzemeler

  • 250 gram un
  • 60 gram toz seker
  • 1 cimcik tuz
  • 1 tane yumurta
  • 125 gram tereyag
  • ceyrek limon yuyu
  • yarim limon kabugu rendesi
  • Ben kullanmadinm tarcin bir tutam kullana bilirsiniz tarifinde yaziyor
üzerine malzemeler
  • beyaz çikolata
  • findik
hazirlanisi
  • Hamurununu yugurun bir kabin icersinde  tüm malzemeleri yumusak bir hamur yugurun .
  • Yaklasik hamuru kapatip 1 saat soguk kisin balkon veya guzdolabinin da dinlenmeye birakin.
  • Yaklasik  30 tane kurabiye cikti yuvarlayip tepsiye siralayin.
  • 175 derecede pisirip sogumaya birakin.
  • Beyaz çikolata yi ritin ve sogumus kurabiyelerin üzerine tatli kasigi ile dökün .-
  • Üzerlerine findiklari koyup yine sogumaya birakin cikolata sertlesince afiyetler olsun sevise hazir.

11 yorum:

Peygamberim İzinden dedi ki...

Ellerine sağlık çok hoş olmuş süper görünüyor..

Lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık kurabiyeler süper olmuş...

FİLİZ'CE dedi ki...

her zamanki gibi döktürmüşsün cnm..maşallah diyorum sana başka bişiyde demiyorum..öptüm..

Ferkay dedi ki...

Harika olmuşlar Gülcancım ellerine sağlık canım..

Gülcan dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık evgiler.

feriha dedi ki...

kurabiyenden alıyorum müsaden ile. daha önce yayınladığın sütlaş kabların çok hoşuma gitti markasını öğrenebilirmiyim nereden aldığınızı öğrenebilirmiyim bir mahzuru yoksa sıkı takibcinizim

Adsız dedi ki...

merhaba gulcan abla ben zeynep dun sitenizde pogalari yaptim bugun hatim herkes tarifini istedi o kadar lezzetliydi ki adeta her kes siraya girdi tarifleri almak icin allah razi olsun belcikadan sevgilerimle takipteyim sitenizin

Unknown dedi ki...

Selamlar canim Ferihacim bunlarin kapaklarida var ben 12 tane aldim Tupperware canim isallah bula bilirsin

Unknown dedi ki...

Selam zeynepcim afiyetler olsun sevgiler

Şirince Tatlar dedi ki...

aldım tarifi harika görünüyor eline sağlık canım:)

Unknown dedi ki...

oyy oyy yerim
ben bunlqri
cok iyi fir fikir beyaz cikolata
neden olmasin
ellerine saglik canim