19 Kasım 2012

Çupra Tava



malzemeler

  • 4 tane cubra balik
  • yarim su bardak un 
  • 4 yemek kasik kadar misir unu
  • yarim cay kasik tuz
  • kizartmak icin 1 cay bardak ay cicek yag ( kücük boy bardak )
  • teflon bir tava 
hazirlanisi
  • Baliginizi bence temizlettirip alin ben kendim temizledim icini üzerinin pullarini kazidim kuyruk ve kesip iyice yikadim.
  • Un misir unu ve tuzu karistirin bir tabagin icersinde temiz suyu süzdürülmüs baliklar una bulayin.
  • Kizgin tavaninayagin icersine baligiklari kizartin 
  • Orta hateste kizartin icide pisin .
  • Sagli sollu kizartin .
  • Ben yanina brokoli salatasi yaptim.
  • Afiyetler olsun .



Baligin yanina sadece salatayi hazirladim taze dere otu ile yogurtlu sarimsak sos 


16 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

ellerinize sağlık...
balık omega3 miis miis...

Unknown dedi ki...

Offff Gülcancigim, misler gibi kizarmislar.... Benim icin de ye, canim benim... Sevgilerimle,

*mehtap dedi ki...

Afiyetler olsun...

günlük yaşamım dedi ki...

harikaaa

ZYNP dedi ki...

ellerine sağlık canım en sevdiğim balık olur kendileri.
nefis gözüküyor

Unknown dedi ki...

En güzel ikili balık ve salata elleri
ne sağlık canım sevgiler...

Unknown dedi ki...

afiyetler olsun,çok lezzetli görünüyorlar...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Balık nar gibi kızarmış.Salatada nefis.
Sevgiyle kal.

Özgür Tatlar dedi ki...

canim cekti ellerine saglik.

Deniz dedi ki...

Nefis görünüyor. Bu ara balık krizindeyim. İnsan hergün mü balık yemek ister :) Bu fotoğraflar da iştahımı açtı yine :))
Ellerine sağlık.

mese dedi ki...

Muy buen plato, muy rico.

Oglak Kizlari dedi ki...

Açar açmaz, balıklar offf ki off.
Bu hafta kesin bir balık günü yapmalıyım.

Ellerinize sağlık.

Meraklı ve balıksever anne Çiğdem

Hayatın Tatları dedi ki...

ellerinize sağlık afiyetlerolsun.

FERZAN dedi ki...

bayılırım çipuraya ellerinize sağlık çok güzel olmuş,sevgiler,bana da beklerim...

'MadameModista' dedi ki...

balık balık balık diyorum :)

Unknown dedi ki...

derya kuzusu bunlar deryaaa:) çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık