2 Kasım 2012

KAYMAKLI POĞAÇA






malzemeler


  • 200 gr kaymak
  • 125  gram yoğurt
  • 1  çay bardağı sıvıyağ
  • 1 tutam toz seker
  • 2 yemek kasik margarin
  • 2 tane  yumurta ((sarisi üzerine sürülecek
  • 1,5 paket kabartma tozu ((bir bucuk paket kabartma tozu ))
  • 1 çay kaşığı tuz
  • Aldığı kadar un
  • üzerine cörek otu
ic malzemesi
  • yarim cay bardak rendelenmis kasar 
  • 350 gram beyaz peynir
  • maydanoz
hazirlanisi
  • Derin bir kabin icersinde kaymak ,yogurt ay cicek yag ve yumurtanin beyazini iyice bir cirpin.
  • Unu kabartma tozunuzu ,seker ,tuz ve margarini icersine ilave edin.
  • Unu yavas yavas ekleyip hamurunuzu yugurun elinize yapismayi birakan deyince.
  • Hamurunuzu nekadar güzel iyi yugurursaniz pogacaniz okadar güzel olur.
  • Hamurumuzu yumusak bir hamur yuguralim.
  • Ben kasari incecik dilimledim rendelerseniz cok güzel olur
  • Beyaz peynir ve kasari iyice karistirin maydanozuda ayiklayip yikadikdan sonra icersine incecik dograyin.
  • Hamurda esit sekilde  ceviz büyüklügünde bezeler kopartip bezeler yapin.
  • Avuc icinde acin ic harcinizda koyup acik olan kismini  kapatip avcunuzda yuvarlarsanin alt kismida kapanacaktir.
  • Ayirmis oldugunuz yumurtanin sarisini üzerine sürün cörek otunu serpistirim önceden isitilmis firinda pisirin.
  • 175 derecede üzerleri nar gibi olunca cicartin .



26 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

oooo tarifi çok beğendim...
ellerinize sağlık...

fuat gencal dedi ki...

Merhabalar, ne kadar güzel olmuş. Leziz ve iştah kabartan bir görüntüsü var. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılarımla.

nevininyemekleri dedi ki...

Ellerinize saglik.

sarımutfak-hande dedi ki...

nefis görünüyor ya canım poğaça istedi:)))

Marifetane hobi dedi ki...

O kaşar peynirlerinin erimiş görüntüsüne bittim sıcak sıcak olsa şimdi 3-5 tane yiyebilirim:)) ellerine sağlık canım.

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık gülcancım kaymaklı poğacayı ilk defa duydum mutlka deneyeceğim

Gülcan dedi ki...

çok harika görünüyor ellerinize sağlık sevgiler.

mutfagabuyrun dedi ki...

pamuk gibi yumuşak olmuş canımpuf puf harika.ellerine sağlık.sevgiler.

ZYNP dedi ki...

çok güzel bir tarif
ellerine sağlık canım
harika görünüyorlar

Baharcicegi dedi ki...

Gülcancim kaymak dedigin sahne mi yoksa quarkmi?
Cok güzel kabarmis yumusacik pamuk gibi olmus pogacalar eline saglik canim

*mehtap dedi ki...

Kaymak girerde işin içine poğaça güzel olmaz mı,eline sağlık.Ben birde altından akıp pişen o iç peynirlerin kıyır kıyır tadınıda çok severim:)

Delicias Baruz dedi ki...

Tienen una pinta increible, qué ricos!! Un saludo, Clara.

Arzu Sözen dedi ki...

Kaymak varsa tamamdır bence harika bir tarif nefiste kızarmışlar ellerine sağlık gülcan:))

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Ne kadar pofidik gözüküyorlar. Ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Yorumar icin hepinize tesekkürler .Canim arkadasim ben Gazinin altin kaymak kullandim Türk markedinden aldim. Tadi cok güzel tam bir tepsi cikdi firin tepsisi ile .

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Nefis görünüyorlar. Uzanıp alasım geldi:) Ellerine sağlık, sevgiler.

Fatosca Tadlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok güzel olmuşlar puf puf:)) Canım çekti vallahi sabah sabah:)))))
Öpüyorum çok sevgiler...

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyorlar inanın hemen yapıp yiyeyim geldi ellerinize sağlık

LeylaK dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, o kadar açım ki 1 tepsi yiyebilirim :)

LEZiZ DÜSLER dedi ki...

Ne zamandir ugrayamadim sayfana Gülcancim, masaallah döktürmüssün yinee, ellerine saglik canim sevgiler

Aicha Dalgic dedi ki...

aman allahim ne kadar hos bir blog, sunum ,, renkler, yemekler ! love it

bisou bisou

www.fraise-framboise.blogspot.com

Mutfak Dili dedi ki...

Ya Rabbim resimden dogru uzanip alasim geliyor .
Eline saglik olsun canim benim kiza ve oz anlatimini seviyorum..

Mesilda dedi ki...

Fantasticos!Se ven buenisimos....me encantan estos bollitos.
Besets.

Μarion, dedi ki...

It looks delicious.
Mozzarela cheese melted so nice.

Çok güzel!


lezaiztarifler dedi ki...

Kaymak olması hamurun içinde çok ilginç gerçekten... Kremalı poğaça gibimi oluyor acaba diye de düşündüm bir yandan... Ama denemek istiyorum en ksıa zamanda... Bundan sonra takipteyim sizi selam ve sevgiler...

Unknown dedi ki...

TÜM POĞAÇALARINDA ÇOK GÜZEL 3 OĞLUM VAR OKULA GİDEN ONLARA SÜREKLİ SİZİN TARİFLERİ DENİYORUM ELLERİNİZE SAĞLIK