29 Mayıs 2013

kabuska



malzemeler
  • 2 tane orta boy sogan 
  • yarim beyaz lahana
  • 150 gram kadar kiyma
  • taze maydanoz ve nane
  • 1 yemek kasik biber salcasi 
  • 1 yemek kasik domates salcasi
  • tuz ,karabeber,kirmizi pul biber
  • 4 yemek kasik sivi yag
  • 2 ,5 su bardak su
hazirlanisi
  • Yag ilave edip kiymayi tencerenizde kavurun.
  • Kabugu soyulup dogranmis sogani tencerenin icersine katip soganida kavrulsun.
  •  Salcalari ilave edip karistirin.
  • Suyunu ve baharatinizida ilave edin .
  • Dgranmis lahanayi tencereye katip bir karistirim orta hatesde üzeri kapali bir sekilde pisirin .
  • Afiyetler olsun.

9 yorum:

bircanın renkli dünyası dedi ki...

kabuska pek sevılmeyen bır yemek olsada ben severım cunku lahana cok faydalı :D
ellerine sağlık arada blogumada beklerım sevgıler:)
gulcan

Unknown dedi ki...

herkes pek sevmesede ben bayılırım elinize sağlık:)

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerine sağlık canım. Nefis görünüyor. Bloğunu severek takip ediyorum bana da beklerim. Sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim...

mutlaka denemeliyim...

sevgiler

*mehtap dedi ki...

benim en sevdiğim kış yemeklerindendir.Hele ki acısı bolsa,ellerine sağlık Gülcancım.

gülmutfagim dedi ki...

ellerinize sağlık

gülmutfagim dedi ki...

ellerinize sağlık

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım sevgiler ..

Bakır tencerem dedi ki...

ellerinize sağlık çok severim kapuskayı,kıvamı tam yerinde afiyetle..