30 Mart 2010

Çikolatalı Muffins

Çikolatalı Muffins      CIKOLATALI KÜCÜK KEK TARIFLERI
 
malzeme
  • 3 yemek kasigi kakoa
  • 250 g yumuşak margarin oda ısısında
  • 250 g toz şeker
  • yarim cay bardak cikolata kiriklari
  • 5 tane yumurta
  • 300 gram un
  • 3 çay kaşıgı kabartma tozu
  • 11 yemek kaşık lik süt
Yapılışı
  • Derin bir kasenin içerisine kakoayı boşalt sıcak sütü ille karıştır .
  • Yumurta yi ve diyer malzemeleri teker ,terker katip cirp.
  • Muffin kegitlarina ikiser yemek kasikgi ile kalıpları koy.
  • 25-30 dakika kadar önceden ısıtılmış fırında pişir.
  • 6-7 dakika sonra firinin kapagini acip kürdan batir orta yerine firinn kapanini kapatip devam pisir.

14 yorum:

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR SEVGİLER.

Atike Momini Ziya dedi ki...

mmmmm enfes olmuş ellerine sağlık. bak kaçırmadım :)
sevgiler canm...

sessiz kelimeler dedi ki...

gülcancığım döktürmüşün yine ellerine emeğine sağlık.Sevgiler.

Özlem23 dedi ki...

Selamün Aleyküm Gülcancım,ya benimkiler niye böyle kabarmıyor!!!,oğluşum bugün kek istedi,kabarmayacaklar diye korkudan yapamadım,ama seninkileri görünce cesaret oldu yapmaya karar verdim.Afiyet olsun.

Hilal dedi ki...

karnım öyle acıktı ki Gülcan, keşke uzanıp alabileceğimiz bir teknoloji olsaydı :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ne kadar enfes görünüyor,yumuşacık.
Ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim.... Yine nefisler... Afiyetler olsun... Sevgilerimle,

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

muffin keklerinin daha çok kabarmasısı için ben unu ikikere eliyorum deneyin sizde göreceksiniz gülcan hanım gerçekte güzel kabarmış ellerinize sağlık selamlar

emelce yemek dedi ki...

bu ne hiz gulcan her gun bir baska kek harikasin valla

kalpkurabiye dedi ki...

canım benim ellerine sağlık.. nefis görünüyor cupcakeler..

ZUHAL dedi ki...

Gülcan güller kalpler karşılıyor bloguna girince beni bayılıyorum.Muffinlerin nefis gözüküyorlar.Mutlaka deniycem.Sevgiler....

Adsız dedi ki...

İŞTE BÖYLE BİR TARİF ARIYORDUM...kafamda bir şeyler vardı ama buna uygun bir tarif bulamamıştım ama buldum..ellerine sağlık.yarın deneyeceğim hemen:))))

Adsız dedi ki...

Muffine bayilirim:))
Ellerine saglik,enfes olmus...

Sevgiler...

umutluhayat dedi ki...

off harika görünüyor.ellerine sağlık canım.sevgiler