6 Haziran 2012

Portakallı Kurabiye




malzemeler
  • 2 tane portakal kabugu rendesi
  • 1 su bardak portakal suyu
  • 1 cay kasik karbonat
  • 1 paket tereyag (250 gram )
  • 1,5 su bardak toz seker
  • aldigi kadar un
  • 2 yemek kasik kakao
hazirlanisi
  • Hamurunuzu yugurun yumusacik cok güzel renk elde ediyorsunuz portakal suyuve kabugunun verdigi sarimsi bir renk
  • Bu hamurdan 2 yumurta büyüklügünde alinip kakao ile yugrulur.
  • Kücük parcalar kopartip yuvarlayin.
  • Kurabiye hamurundan parcalar kopartip yuvarlayin ve ortasina parmaginizi batirin.
  • Kakao lu hamurlari ortasina yerlestisin.
  • Önceden isitilmis 180 derece de pisirin 

20 yorum:

peynir hösmelimi dedi ki...

Ellerine saglik gülcancim.Manzarayada bayildim bu arada:))

balböcükleri dedi ki...

bu ne güzel bir foto.umarım orası senin bahçendir.

sibelyalcincom dedi ki...

Hımmmm güzel görünüyorlar:))

Mutfak Dili dedi ki...

Canim eline saglik olsun. Kurabiye de arka fonda cok cok guzel olmus,..\
Tabiata sunulan bir tabak kurabiye gibi ..)

lezzet sefasi dedi ki...

gulcan cim kurabiyeler nefis gorunuyor ellerien saglik

Limon çiçekleri dedi ki...

Ellerine sağlık canım fotoğrafta çok güzel..

petra ile sağlıklı yaşam dedi ki...

merhabalar ismim gülden evliyim 2erkek evladım var sizinle tanışabilirmiyim.http://www.petraistanbul.com sitem var.gmail petraistanbul.com@gmail.com

petra ile sağlıklı yaşam dedi ki...

gülcan cığım süper bir tarif.öğlene doğru deneyeceğim.SİZİN DOSTLUĞUNUZA İHTİYACIM VAR.İsmim GÜLDEN http://www.petraistanbul.com SİTEM VAR .SİTEM DE MİSAFİRİM OLURMUSUNUZ.LÜTFEN GÖRÜŞELİM.MAİL ADRESİM petraistanbul.com@gmail.com
İNŞALLAH BENİMLE GÖRÜŞÜRSÜNÜZ.

Unknown dedi ki...

Evin misler gibi kokmuştur bu kurabiyeler pişerken.. Çok severim portakallı tatlıları. Ellerine sağlık canım..

sarımutfak-hande dedi ki...

çok güzel olmuş mis gibi portakal kokusunu aldım sanki
ellerine sağlık canım

Unknown dedi ki...

Hepinize cok tesekkürler.Burasi benim balkonumdan cektigim resim .Dairemin arka ya bakan bolkondan Yazin seviyorum yesillik cok güzel.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım manzara harika kurabişler şahane elerine sağlık...

ihlamurcum dedi ki...

Manzaraya karşı birde çay koyarsak, çay ve kurabiye ikilisi muhteşem.

Şirince Tatlar dedi ki...

Gülcancım içim şişti valla bloğuna bakarken nasıl acıktım, hepsi birbirinden lezzetli paylaşımlar ellerine sağlık canım:)

petra dedi ki...

süper bi tarif .çok güzel oldu ellerine sağlık.YEŞEKKÜRLER

GÜLDEN-PETRA ÜRÜNLERİ dedi ki...

Selamün aleyküm sevgili kardeşler şu günler de neyi nereden alaçağımızı şaşırmış durumdayız.ben de uzun araştırmalar sonucu PETRA ÜRÜNLERİ diye bi firmanın ürünlerini kullanıyorum.Ürünler çok kaliteli ve güvenilir bu firmada satış temsilciliği yapıyorum.http://www.petraistanbul.com sitesini kurdum site üzerinden TÜRKİYE ve AVRUPA üzerine satış yapıyorum .ÜYELİK YAPIYORUM http://www.petraistanbul.com sitem de misafirim olurmusunuz?

lezzettabağı dedi ki...

canım merhabalar portakallı kurabiyenin o güzel aromasını alır gibi oldum şu an öğle yemeğimi yeme me rağmen hani olsada az sonra yesem demekten kendimi alamadım.eline sağlık görüşmek üzere kocaman sevgiler.

Unknown dedi ki...

hem manzara hem kurabıyeler harıka gorunuyorlar..ellerinize sağlık

GÜLDEN-PETRA ÜRÜNLERİ-tıklayınız dedi ki...

denedim çok güzel oldu valla .herkes denesin

GÜLDEN-PETRA ÜRÜNLERİ-tıklayınız dedi ki...

ellerinize sağlık .muhteşem görünüyor