15 Nisan 2010

ANTEP FISTIKLI KASARLI KEK

YESIL KEK  IspanaklI kek tarifi
 
malzeme
  • 1 su bardak ispanak püresi
  • 1,5 su bardak toz seker
  • yarim cay bardak antep fistigi
  • 1 vanilya sekeri
  • 1 tane kabartma tozu
  • yarim cay bardak kasar
  • 1 su bardak süt
  • 3 tane yumurta
  • yarim su bardak aycicek yagi
hazirlanisi
  • Yumurta ve aycicek yagini cirpin.
  • Kasari rendeleyin fistigi rondadan gecirin
  • Süt ,vanilya sekeri ,kasar, fistik1 su bardak ispanak püresinide katip devam cirpin.
  • Kabartma tozunu va unu yavas yavas katin bir taraftanda cirpin.
  • Un nu aldigi kadar yaklasik 3,5 su bardagi
  • kalibi yaglayip unlayin.
  • 175 derecede pisirin .
  • Ben bu keki seviyorum kasar daha güzel bir lezlet veriyor.

15 yorum:

umutluhayat dedi ki...

tatlımı tuzlumu acaba gülcancım

Unknown dedi ki...

Gülcancım aklım karıştı. Kek hem antepfıstıklı hemde kaşar peynirli. Eh Gülcan yaparsa olur tabi, hemde en lezzetlisinden))

kalpkurabiye dedi ki...

gülcancım ellerine sağlık:) sana da geldim artık uyucammm:)) tatlı rüyalar canımm:))

emelce yemek dedi ki...

antep fistigini hic tuzlu bir yemekte yememistim eline saglik

Meleğin Mutfağı dedi ki...

mmm nefis olmuş, ellerine sağlık.

Birsel ve İrem dedi ki...

Ispanak kullanınca rengi harika olmuş. Değişik bir tarif, denemek lazım. Ellerine emeğine sağlık. Sevgiler.

GÜL dedi ki...

eline sağlık....

sessiz kelimeler dedi ki...

Gülcancım ellerine sağlık çok güzel görünüyor.hayırlı cumalar.

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim benimmmm... Antep fistigina bayilirim da buralarda cok pahali... Yoksam sen Antep`lisin de ben mi bilmiyorum.... Sevgilerimle, hayirli cumalar diliyorum...

Adsız dedi ki...

ELLERINE SAGLIK GÜLCAN ABLACIM...
HAYIRLI CUMALAR DILIYORUM...

Hatice dedi ki...

tatlı bir kekte kaşar peyniri kulağa değişik geliyor, gerçi lor, labne vs. kullanılıyor, kaşar da neden olmasın:)
ellerine sağlık, sevgiler...

Unknown dedi ki...

Hepinizin ellerine saglik .Benim sevdigim bir kek kasarli tatli bir kek Ben dün sekeri malesef unutmusum yazmayi hatirtlattiginiz icin tesekkürler canim.

çeşnici Handan dedi ki...

Sevgili Gülcan. bloguma ziyaretin ve yorumun için teşekkürler. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

bende yapıyorum bu keki çocuklar ıspanaklı olduğunu farketmesinler diye bende bol fıstık katıyorum ama hiç kaşar katmamıştım değişik geldi Gülcanım birdahaki sefere bende katıp öyle yapayım bakalım ellerine sağlık sevgiler

Calibe'nin Mutfağı dedi ki...

Gülcancigim antep fistikli kasarli kek harika görünüyor..Cok degisik bir tarif tadi kesin muhtesemdir..Keske ölcüleri gramla olsaydi yapmayi isterdim..
Sevgiler
Cali