14 Nisan 2010

cicek kurabiye

Cicek kurabiye


malzeme
  • 300 gram un
  • 1 tutam tuz
  • 1/2 kabartma tozu
  • 125 gram tere yag
  • 200 gram seker
  • 1 tane yumurta
  • 1 tane gida boyasi yesil renk
  • 2 yemek kasik kara kakao seker
  • 1 paket vanilya
hazirlanisi
  • Yumurta ve tereyagiy elinizle karistirin.
  • Un ,seker,tuz ve kabartma tozu ve vanilyayi ilave edin ve yogurun.
  • Yumusak bir kurabiye hamuru elde edin.
  • Sonra hamuru yarisini ayirin .
  • Ben hazir gida boyasi kullandim yesilrenk diyer hamuru da yesile iyice yugurdum.
  • Kakaoyu katip kakao yu katip iyice yugurun.
  • Hamurdan findik buyuklugunde parcalar alip elinizle yuvarlayin.
  • Hem yesil hem de kakaolu hamuru yuvarlayin.
  • Kakolu topun etrafina 5 tane yesil tolar koyun.
  • Firini onceden 170 derecede isitin. AFIYET OLSUN
  • Ben ve kizim hazirladik bu kurabiyeleri kafamizda baska bir seyler vardi ama mutfaktan bu kurabiye ile ciktik.

15 yorum:

GÜL dedi ki...

süper süper süperrrr olmuş canım döktürmüşsün yine bloğunun temasına bayıldım bu arada eline sağlık

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çiçek kurabie çok hoş olmuş,ellerinize sağlık,adını sen koy pastasıda süper,sevgiler.....

ab-ı hayat dedi ki...

Daha önce kakaolusunu denemiştim,yeşil renklisi de farklı olmuş.Ellerine sağlık.


sevgiler...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülcancığım çok değişik olmuş.Ben gıda boyası yerine antep fıstığı koyuyorum yemyeşil oluyor.Sevgiler.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Yine dokturmussun! Cok cici olmus kurabiyeler, ellerine saglik.

ZUHAL dedi ki...

Gülcancım.Çok beğendim kurabiyeni.Ne şık olmuş.Blogun gibi kurabiyelerinede çiçek açtırmışsın.Sevgiyle kal canım arkadaşım.

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık.sevgiler.

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık gülcancım.yeşil renk iyi fikir olmuş.sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

canımm ellerine sağlık çok seviyorum bu kurabiyelerden yapmayı:))

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. En sevdiğim kurabiye şekillerinden biri, ellerine sağlık, süper görünüyor. Afiyetler olsun. Sevgiler.

balböcükleri dedi ki...

ellerine sağlık gülcan abla bende berkayın kıyafetini kiraladım 35 milyon tuttu.hemde yeni.sen baya pahalı almışsın

Adsız dedi ki...

ELLERINE SAGLIK CANIM

halime dedi ki...

tam bahara yakışır bir kurabiye olmuş.çok güzel ellerine sağlık.selamlar

esra dedi ki...

Gülcancığım senin bloğunun yanında benimki çok acemi, maşallah capcanlı bir bloğun var canım ,her zaman ziyaretini beklerim..gelirken bir'de sütlü tatlı etkinliğime bir tabak tatlı getirirsen, beni çok mutlu edersin canım :))hayırlı geceler..

esra dedi ki...

Gülcancığım senin bloğunun yanında benimki çok acemi, maşallah capcanlı bir bloğun var canım ,her zaman ziyaretini beklerim..gelirken bir'de sütlü tatlı etkinliğime bir tabak tatlı getirirsen, beni çok mutlu edersin canım :))hayırlı geceler..