8 Nisan 2010

balli citirlar

BALLI CITIRLAR

malzeme

  • 2 paket taze milföy hamuru taze (buzluktan olmassa daha iyi oluyor )
  • 1 tane yumurta
  • 200 gram ceviz
  • 50 gram tere yag
  • 5-6 yemek kasik bal
  • 3 tane vanilya sekeri

üzerisi icin pudra sekeri

hazirlanisi

  • Tere yagi eritip icine yumurtayi cirpin cekilmis ceviz ,bal ve vanilya sekerinide karistirin
  • Milföy hamuru nun üzerine bu karisimi kasikla sürün .
  • Diyer hamuru üzerine kapatin.
  • Bicakla 2 cantim eni 5-6 cantim uzunlamasina kesin.
  • Elinize alip elinizin birine saga birini hamurun ucundan kivirin .
  • Firinda 170 derecede pisirin.
  • Soguyunca üzerine pudra sekeri

22 yorum:

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık cnm. Bal gibi gel beni ye diyor:)

Saliha dedi ki...

ÇOK NEFİSLER,ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM...
SEVGILER...

Adsız dedi ki...

ay cok güzel görünüyor...
milföy hamuru olsaydi evde, hemen yapardim:(( Cok enfes görünüyor...
Ellerine saglik canim...

Sevgilerimle..

sessiz kelimeler dedi ki...

Gülcancım çok güzel görünüyor bunlar canım yaaaaaa.ELlerine sağlık Sevgiler.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok hoş görünüyorlar.Lezzetide çok güzel olduğuna eminim.Ellerine sağlık.Afiyet şeker olsun.Sevgilerrrr.....

aleyna dedi ki...

gülcanım tam çocuklara göre bir lezzet.ellerine sağlık canım.sevgiler

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

balı çıtır olmuşlar hakkaten ellerine sağlık sevgiler

GÜL dedi ki...

tatlın çok şık görünüyo eline sağlık
http://gulsahsimsek.blogspot.com/

emelce yemek dedi ki...

milfoy hamuruyla r lezzet olmus pratik bir lezzet olmus eline saglik

MUTFAKISTAN dedi ki...

HARIKA GORUNUYOR COKTA PRATIK
IYI FIKIR CEVIZLI SAHANE OLMUSTUR TADI ELLERINE SAGLIK CANIM
SEVGILER

Federica Simoni dedi ki...

complimenti!!oltre che belli..chissà che buoni!

Atike Momini Ziya dedi ki...

bu ne yaaaa, gülcancmm ellerine sağlık. çok güzel bir görüntü. tadın nasıl olduğuna dair ipucu veriyor. tekrar ek,llerine sağllık diyor ve sevgilerimi gönderiyorum...

noyumberry dedi ki...

Canım ballı çıtırlar nefis görünüyor..Ama bir şey soracağım..
milföy hamuruyla baklava gibi şerbetli tatlı yaptım..biraz tuzlu gibi oluyor..tatlının arasından tuz tadı hissediliyor..Sizde de oluyor mu?..sevgiler..

ZUHAL dedi ki...

merhaba Gülcanım.Ne güzel bir tarif bu.Bayıldım.Ellerine sağlık.

ZUHAL dedi ki...

merhaba Gülcanım.Ne güzel bir tarif bu.Bayıldım.Ellerine sağlık.

umutluhayat dedi ki...

nefis omuş nefis gece gece nasılda imrendim.sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok farklı ve lezzetli gözüküyor canım ellerine sağlık...

vintageduygular dedi ki...

aksam aksam bakmam hic iyi olmadi , nasilda lezzetli görünüyorlar! Ellerine saglik ;)

Unknown dedi ki...

Merhabalar canim arkadasim.... Ellerine saglik... Cok lezzetli görünüyorlar.... Sevgilerimle,

Emel Kurt dedi ki...

selam görüntü muhtesem, cok begendim.daha önce salcali,peynirli ve baharatlisini yapmistim. bunuda enkisa zamanda deniyecegim.taze milföy hamuru nerden bulabilirim,ben sadece buzlukdakileri biliyorum.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Sevgili Noyumberry kesinlikle tuz tadi yok ne seker ne zuz ben genelde tazesini aliyorum mühtedi daha kisa ama nefis lezlezli oluyorlar canim .
Canlarim hepinize bu güzel yorumlariniz icin cok tesekkürler

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Gülcan bunlara bayıldımm harıka olmus ellerıne saglık canım.komşu fırında aynı böyle ıspanaklı çıkrıklar var.değişik ilavelerde denenebilir.bu arada taze milföyü nerden bulup alıyorsun? hiç görmedım marketlerde.bilgi verırsen sevınırım.sevgiler :)