11 Nisan 2010

Haşhaşli TUZLU KURABIYE

TUZLU KURABIYE  tuzlu kurabiye  kurabiye tarifi


malzeme
  • yarim cay bardak limon suyu
  • yarim cay bardak aycicek yagi
  • 250 gram tereyag yumusak
  • yarim cay bardak su
  • 1 cay kasigi kabartma tozu
  • 1 tutam tuz
  • yarim cay bardak hashas
  • aldigi kadar un
hazirlanimi
  • Tum malzemeleri karistirip kulak memesi yumusakliginda bir hamur hazirlayin.
  • Merdaneyle acin .
  • Istediginiz gibi sekil verip yaglanmis tepsiye dizin.
  • Ben kalip kullandim
  • Uzerine yumurta sarisi surün.Üzerine parmafinizi hashasa batirip kurabiyeye kondurun
  • 170 derece isitilmis firinda uzeri kizarana kadar pisirin .
  • Cok güzel bir kurabiye agzinizda hashasin nesis tadini hisedeksiniz citir citir dagiliveren bir kurabiye .
  • Afiyetler olsun biz cok begendik bu kurabiyeyi .

15 yorum:

Unknown dedi ki...

Bugün cok güzel birsey oldu.
Bir hanim efendi Melek isminde 3 cocuk annesi stuttgart,dan aradi tellefon numarami telefon siketinden oturdugum yerden cikartmis
Ben cok duygulandim blogum tariflerim icin tesekkür etti.
Gercekten harika birsey tariflerimi denedigini ve cok beyendigini söyledi yaklasik yarim saat konustuk
Ben bu blogu kizlarim icin ilerde kolaylik olsun diye acmistim iyiki acmisim tariflerimi paylasmisim .Sevgiler tüm kalbi güzel olan can doslarima sizlerlen paylasmak istedim bunu sevgiler.

emelce yemek dedi ki...

boyle hic yememistim deneyecegim eminim kitir kitir olmuslardir.

hanife dedi ki...

eline sağlık kurabiyelerde diğer tariflerin gibi çok güzel

Unknown dedi ki...

çok güzel bir sürpriz yaşamışsın Gülcancığım ne çok sevindin anlayabiliyorum birşeyler paylaşmak insanlardan bu konuda teşekkür almak çok güzel bir duygu tebrikler canım:)
kurabiyelerini çok sevdim hiç haşhaş kullanmadım kurabiyede denemek lazım tabi haşhaş bulunca:))
ellerine sağlık ayrıca diğer iki kurabiye tarifinde çok lezzetli görünüyor canım sevgiler

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

SENİN İÇİN GÜZEL BİR SÜPRİZ OLMUŞ.İNSAN MUTLU OLUYOR BU TARZ SÜPRİZLERDEN.
TARİFTE NOT EDİLESİ YANİ HAŞHAŞI ÇOK SEVERİM DENEMEYE DEĞER LİSTEME ALDIM BİLE
ELLERİNE SAĞLIK

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Tuzlu kurabiyeler favorimdir.Yaşadığın olay da çok güzel.Sevgiler bıraktım.

Magia da Inês dedi ki...

Olá, amiga!
Passei para ver seu cantinho.
as receitas são deliciosas e as fotos dos pratos belíssimas.
Você é muito talentosa!...
Bom domingo!
Boa semana!
Itabira - Brasil

nanekokusu dedi ki...

ellerine sağlık afiyetle inş. sevgiyle kal...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Gülcancim merhabalar...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Bir Terazi Kizi... dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
susamcorekotuFeriha dedi ki...

EVET BENCE DE İYİKİ AÇMIŞSIN HARİKASIN SEVGİLER

vintageduygular dedi ki...

cook lezzetli görünüyor, ellerine saglik. aksam aksam canim cekti :)

Calibe'nin Mutfağı dedi ki...

Gülcancigim hashasli tuzlu kurabiyeler harika görünüyor.. Ölcülerini gram olarak verebilirmisin?
Sevgiler canim..
Cali

Adsız dedi ki...

Gulcan hanim oncelikle tarif icin tesekurler.Tarifdeki limon suyu miktari fazla.Ben yarisini kullanmama ragmen eksi oldu.