24 Nisan 2010

KOLAY Pizza Kasarli ve sucuklu

KOLAY pizza



malzeme
  • 1 tane hazir pide
  • sucuk
  • kasar
  • yarim su bardagi domates suyu
  • 1 dis sarimsak
  • 1 tutam maydanoz
  • 1 kasik zeytin yag
  • 1 tutam tuz
hazirlanisi
  • Domates suyu ile maydanoz ,tuz , ,yag ve sarimsagi stab mikserden gecirin.
  • Ekmeyi ortasindan bicakla kesin.
  • Ben 4 de böldüm.
  • Hazirladiginiz sosu kasikla pidenin üzerine gezdirin.
  • Kasar ve sucu üzerine ileve edip 170 dere cede pisirin.
  • Cocuklar okuldan gelince 5 dakikada nefis bir pizza AFIYETLER OLSUN:

12 yorum:

umutluhayat dedi ki...

çok pratik ve nefis olmuş.ellerine sağlık canım

yaseminlerim dedi ki...

Pizzanin kokusunu aldim nefis olmus arkadasim ellerine saglik afiyet seker olsun guzel bir hafta sonu gecirmen dilegiyle sevgiler.

Canan dedi ki...

Görüntü muhteşem. Ellerinize sağlık.

Sevgiler
Canan

Unknown dedi ki...

selam canım bayat pideleri bende aynen böyle değerlendiriyorum harika olmuş atmayıp değerlendirdiğin ve bu konuda örnek teşkil ettiğin için Allah raz olsun sevgiler

Calibe'nin Mutfağı dedi ki...

ooof offf pizzan muhteseeem görünüyor..bir dilim aldim kactiiim:)))
Sevgiler
Cali

GÜL dedi ki...

pizzalar süper olmuş eline sağlık

Federica Simoni dedi ki...

mmmmmmmmmmmmm...che buona!!!

Banu dedi ki...

Canım ellerine sağlık hem çok iştah açıcı hemde çok pratik bir tarif... Sevgilerimle...

bir terazinin gunlugu dedi ki...

Gülcancim eline saglik,cok pratik ama bir okadarda lezzetli görünüyor,valla simdi canim cekti,ilk firsatta bende deneyecegim,tarif icin sana cok tesekkürler...

Ayrica sana birsey danismak istiyordum ama firsat bulamadim hafta ici,yarinda hava güzel herkes disarda olur,artik hafta ici bir firsatini bulurum insallah...

Görüsmek üzere ,iyi bir pazar diliyorum sana ve ailene...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Ellerınıze saglık goruntu nefıs benı acıktırdı.Sevgıler..

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Goruntu benı acıktırdı elerınıze saglık sevgıler..

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerine sağlık çok nefis