8 Nisan 2014

Ispanaklı Börek




 
 

3 tepsi borcamda börek tarifi


  • 1 kilo un
  • yarim litre ilik süt
  • 4 tane yumurta
  • tuz
ic harci icin malzemeler
  • 2 kilo ispanak
  • 600 gram böreklik peynir
  • 1 yemek kasik pul biber
  • yarim su bardak ay cicek yag
  • ben tuz kullanmadim peynirim tuzluydu
üzerinin malzemesi
  • 2 tane yumurta
  • 100 gram ciy kirema
  • susam
hazirlanisi
  • ilk önce hamurunuzu yugurunüzerini kapatin ve dinlenmeye birakin 20-30 dakika.
  • Ic harcinizi hazirlayin ispanagi güzelce yikayip suyunu süzdürün .
  • incecik kiyin Ispanagi .
  • Peyniri ufalayin pul biber ve yagi katip bir güzelce karistirin.
  • hamurdan 3 tane beze cikartin bu tarif 2 tepsi börek cikiyor .
  • Hamurun yarisi görünüyor resimde tezgahin üzerine yag damlatip önce bir tabak büyüklügünde acin sonra elinizle ic kisimdan kenarlarinida cekerek hamuru cin .
  • Hamur hic yirtilmadi acarken ic malzemesini bolca kenarina koyup yukariya dogru cekerek rulo yapin bu sekilde dahada incecik hamuru olacak böregin.
  • Böregi tepsiye siralayin .
  • Yumurta ve ciy kiremayi cirpin böregin üzerine sürün sumamida sepileyip 175 derece firinda pisirin.
  • Cok güzel bir tarif afiyetler olsun.

10 yorum:

Gülden GÜL dedi ki...

Ellerinize saglik harika gorunuyor, deneyecegim muhakak.
Bende bloguma beklerim,

http://guldengul.blogspot.co.uk/

Sevgiyle Kalin...

İlknur dedi ki...

çook severim ve harika yapmışsın resmi görünce acıktığımı hissettim :)

Ellerine sağlık canım.

Sevgilerimle

ukash al dedi ki...

Ellerinize sağlık

börek tarifleri dedi ki...

Daha dün yaptım ama fırınım çok iyi olmadığı için bu kadar güzel pişmedi malesef. Biraz hamurladı. Sizin börek çok güzel pişmiş çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.:)

Adsız dedi ki...

merhaba gülcan hanim simdiye kadar blogunuzu zevkle takip ediyordum fakat blogunuzda olan acik sacik reklamlardan dolayi malesef blogunuza bakamiyorum beni rahatsiz ediyor:(

mutfagabuyrun dedi ki...

hımm olsada yesem canım.ellerine sağlık.sevgiler.

meri dedi ki...

börekte tutuklu kaldımmm

pasta tarifleri dedi ki...

pasta tarifleri gayet güzel tebrik ederim.

börek tarifleri dedi ki...

Börek tarifleriniz gayet başarılı olmuş Ellerinize sağlık çok beğendim gerçekten.

Unknown dedi ki...

Benim bloğumda reklam yok reklam vermedim kesinlikle bazi yorumlarda acik reklam ciktigini yaziyor ama kesinlikle reklam yok