23 Aralık 2011

Çikolatalı Cevizli Kek




malzemeler



  • 200 gram margarin
  • 200 pudra sekeri
  • 4 tane yumurta
  • 325 gram un
  • 1 tane kabartmatozu
  • 100 ml süt
  • 200 iri cekilmis  ceviz
  • 200 gram cikolata kiriklari
hazirlanisi


  • Derin bir kabin icersinde mikserlen yumurta ,pudra sekeri ,margarinle beraber cirpin.
  • Süt´tü ,unu,kabartma tozunu ekleyip devam cirpiniz.
  • Ceviziisterseniz dise dokunur kiyip katin ben bütün koydum ve cikolata kiriklari ekleyip kasiklan iyice karistirin.
  • Pasta formuna yaglayip ve unlayin ve hamuru icine döküp 175 .drecede pisirilir efiyet olsun
  • Bu kekki arkadasim Emineye götürmek icin yaptim .

ELMALI KEK

5 yorum:

özlem dedi ki...

elleriniz esağlık. elmalı kekin tarifinide bekliyorum nefis görünüyor.

durutarifler dedi ki...

İkiside çok güzel görünüyor.
Emeğine sağlık
İyi hafta sonları

made in funda dedi ki...

ellerine sağlık.ben tabağı alsam daha iyi olur gibi geldi.sevgiler canım...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ellerine sağlık ikiside nefis çok da güzel kabarmış
afiyet olsun
sevgiler:)

balböcükleri dedi ki...

gülcan abla bu posttaki emineye götürdüğün kekin tarifini alabilirmiyim.yok böyle bir görüntü post atamasanda bloguma yazsanda olur.