25 Mayıs 2010

Schoko-Muffins -Cevizli

Schoko-Muffins -cevizli

malzeme
  • 250 gram margarin
  • 200 gram toz seker
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 4 tatli kasigi kabartma tozu
  • 3 tane yumurta
  • 1 tutam tuz
  • 60 gram kakao
  • 500 gram un
  • 1 yemek kasik nisasta
  • yarim limonun suyu
  • 125 ml süt
  • 100 gram cikolata kiriklari
  • 150 gram ceviz
hazirlanisi
  • Yumusamis margarin ,vanilya sekeri ve toz sekeri mikserle cirpin.
  • 3 yumurta ,yarim limonun suyunu ,tuz,nisasta ve unu ekleyip iyice ne devam cirpin.
  • Kakaoyuda katip devam cirpin.
  • Cikolata kiriklarini ve cevizide ekleyip kasikla karistirin.
  • Kegitlarin icine 2 ser yemek kasigi kivamdan katip 175 derecede pisirin.
  • Muffings ler tam kabarmaya baslayinca firini acin kürdanla muffinslerin tam ortasina bir kere batirip cikartin.
  • Bu islemi ben her muffins yaptigimda yapiyorum yukari dogru kabarmasi icin .
  • Firinin kapagini kapatip devam pisirin

14 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerine sağlık görüntü süper..
Afiyetler olsun bereketi ile..

Sevgiler..

lezzet sarayı dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık çok beğendim

Unknown dedi ki...

Canim benim, günaydinlar.... Sana yetisemiyorum.... SOn dört tarifin icin de ellerine saglik canim benim, hepsi harika, bilhassa pismaniyeli milföyü deneyecegim.... Ben sürekli disarilardayim, bu yüzden biraz ihmal ediyorum ama arkadaslarimi her daim izlemekteyim... Sevgilerimle,

Fatoş Öztürk dedi ki...

Selam...Ellerine sağlık canım.Kahvaltı yapmaya fırsatım olmadı bir tane alabilirmiyim? Öptüm..

STYLE M dedi ki...

afiyet olsun .cocuklarin en sevdigi pastadir sanirim

Kırmızı Papatya dedi ki...

Ellerine sağlık canım..

Çok güzel görünüyor..
Kalıplarında yeşil yeşil çok sevimli :)

Kırmızı Papatya dedi ki...

Ellerine sağlık canım..

Çok güzel görünüyor..
Kalıplarında yeşil yeşil çok sevimli :)

Hilal dedi ki...

ellerine sağlık Gülcan, enfes görünüyorlar

umutluhayat dedi ki...

gülcancım ellerine sağlık nefis görünüyor

Sevil Şahin dedi ki...

Sevgili gülcan ellerine sağlık harika olmuş..
afiyet bal olsun..

Meleğin Mutfağı dedi ki...

mmm muhteşem bir sunum olmuş canım, ellerine sağlık.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
Muffinler kabarırken kürdan baatırılması gerektiğini bilmiyordum. Teşekkürler. Bir daha ki sefere deneyeceğim.Bakalım başarılı olabilecek miyim?
Sevgiyle kal.

etamincikizlar dedi ki...

her zaman ki gibi harika görünüyorlar canım. ellerine sağlık bunuda not ediyorum yapılacaklar arasına.. sevgiler.

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Muffinler harika görünüyor canım.Doğrusu iştahım kabardı.Ben hiç muffin yapmadım. En kısa sürede yapacağım.Ellerinize sağlık...