30 Aralık 2010

Et kizartmalari icin Rahm sos

Nefis bir sos tarifi etlerin üzerine

malzeme sos icin
  • 100 ml ciy kirema
  • 150 ml süt
  • tuz
  • 1 dis sarimsak
  • kara biber
  • 5 yemek kasik un veya sos sikilastirici  (((Saucenbinder )))
  • 1 su bardak et suyu
  • 1 tatli kasik kuru nane
hazirlanisi
  • Derin bir tencerenin icersine süt ,ciy kirema ve haslanmis etin suyunu süzgecten cecirip cirpin.
  • Únu icersine katip devam cirpin .
  • Orta ateste yavas yavas kaynayan degince karistirarak pisirin.
  • Tuzunu ,kara biberini  ,sarimsak ve naneyide kadip  karistirin sosun icersine .
  • O cagin altini kapatip sicak sekilde servis yapin.
  • Ben hindi etini kizarttim ve bu sostan hazirladim  kolay ve nefis de bir sos. 

8 yorum:

sarkaç dedi ki...

Nasıl da ihtiyacım vardı böyle bir sosa. Teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

Canim arkadasim, ellerine saglik derken, sana tüm sevdiklerinle birlikte, saglikli, basarili ve mutlu bir yeni sene diliyor öpüyorum yanaklarindan.... Sevgilerimle,

fuat gencal dedi ki...

Merhabalar, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok güzel ve leziz görünüyor.
Ayrıca yeni yılın sağlık ve mutluluk getirmesini diler yeni yılınızı tebrik ederim.

Saygılarımla.

emelce yemek dedi ki...

basin sagolsun gülcan ne zamandir olmadigin icin tahmin etmistim bir seyler oldugunu,allah ikisini de rahmet eylesin insallah.

E.H dedi ki...

Sevgili Gülcan;
Ellerine sağlık çok güzel görünüyor.Çiğ kremanın girdiği herşey güzel oluyor.Görüntü muhteşem:))
İyi yıllar dilerim.Sevgiler...

Gülcan dedi ki...

çok lezzetli görünüyor elinize sağlık sevgiler yeni yılınız kutlu olsun.

kalpkurabiye dedi ki...

mutlu yıllar diliyorum içinde aşk, sevgi, heyecan, mutluluk, sabır, bereket, sağlık ve huzur taşıyan..:)
Deniz GÜNEŞ.

Unknown dedi ki...

Yeni yiliniz kutlu olsun.
Saglik ,huzur dolu bir yil gecirmenizi dilerim tüm sevdiklerinizle .Hayirli aksamlar.