25 Ocak 2011

Mozaik pasta ..pastalar

             Kolay pasta      (((((( Püsküvi pastasi kolay ve nefis bir pasta     ))))))))         MOZAİK PASTA

malzeme
  • 2 paket pötibör bisküvi
  • 2 tane yumurta
  • 150 gram toz seker
  • 300 gram margarin
  • 50 gram kakao
  • 100 gram Zartbitterschokolade sert cikolata
hazirlanisi
  • Bisküvileri elinizle ufalayın .
  • Yumurtayi ilk önce iyice cirpin sekerle .
  • Bir tencerede  margarini  ve sert cikolatayi eritin iliyinca içine tüm malzemeleri ilave edin ve yavasca  yogurun.
  • Tüm malzemelerin karışmasını saglayın.
  •  ister bir kek  kalibina yerlestirin naylon nu yada elinizlen naylon streç folyonun icersine kivami döküp elinizle uzunlamasina ücgen sekli verip her tarafini kapatip  mozait sekl.ini bastirarak verin.
  • Yaklasik buz dolabinda 3 -4 saat bekletin aksamdan hazirlayip diyer gün kesip servis yapa bilirsiniz.http://tatllar.blogspot.com/

15 yorum:

esra altunkaya dedi ki...

çok lezzetli gibi görünüyor cnm,bayılırım mozaik pastaya eline sağlıkk

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm çok severimm:)
çookk:))

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık,çok sevdiğim bir pastadır..ben içine yumurta koymuyorum acaba nasıl oluyor çiğ yumurta?
sevgiler

Unknown dedi ki...

Mozaik pastayi cok severim ama hala hic denemedim desem))

Avrupa'da yasam dedi ki...

bu tam bir mozaik olmus.ellerine saglik.afiyet sifa olsun.sevgiler canim öpüyorum..

Arzu'nun hobileri dedi ki...

merhaba canım.valla harikasın ne diyeyim.maşallah sana.hergün hergün değişik lezzetler ekliyorsun sayfana.ellerine kollarına sağlık canım.hoşçakalın.sevgiler... :))

minimutfaktan dedi ki...

Bana eski günleri hatırlatan mozaik pasta, çok severim yaa. Ellerine sağlık.

Özgen dedi ki...

Merhaba ellerine sağlık ben de geçen gün yapmıştım buna benzer bir pastayı.çok güzel oluyor sevgiler...

PaSaSofraM dedi ki...

slm cok güzel görünüyor canim ellerine saglik, denemem lazim:)

lezzet sefasi dedi ki...

epeydir yapmiyorum akliam geldi simdi :)
ellerien saglik
Sevgiler
Sefa

Pembe Tatlar dedi ki...

Böyle pratiklezzetlerin mükemmeler lezzetleri oluyor....

Elerine sağlkık canım...

abide dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel duruyor.Ama çiğ yumurta olayı düşündürüyor ?

Unknown dedi ki...

Gülcanicigim, cocuklugumun en rüya pastasidir... Annemizin gözünün icine bakardik mozaik (biz bisküvi pastasi derdik) pastasi yapsin diye... Ellerine saglik canim benim....

aylinin defteri dedi ki...

ellerine sağlık çok severim epeydir yapmamıştımda..

LeylaK dedi ki...

eşimin vazgeçilmez pastası :) ellerinize sağlık. sevgiler..