29 Mart 2011

Tavuklu Lavaş Dürüm


15 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik lavasli dürüm harika, ellerine saglik.
Bloglardaki sorunlar cözülmedimi acaba, tr den girmek isteyenlere "mahkeme karari ile kapanmistir" diye bir yazi geliyormus.
Bir bilgin varmi? Sevgiler....

Unknown dedi ki...

Canım dürüm enfes görünüyor ellerine
sağlık sımsıcak sevgiler.

lorenmutfakta dedi ki...

şuanda bu tarifi yarın için pilavla yemek olarak yapıyordum..bunu görünce dürüme çevirmeye karar verdim:))cok güzel görünüyor ellerinize saglık..

Unknown dedi ki...

Iste en güzel yemek.... Bizimkiler de bayiliyorlar lavasli tariflere... Ellerine saglik canim arkadasim... Sevgilerimle,

necla dedi ki...

çok güzel görünüyor canım çekti en kısa zamanda deniycem ellerine sağlık

lezzet sefasi dedi ki...

Ac karnad a bloglara yorum yazmak pek zor , ellerien saglik cnaim durum enfes gorunuyor

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm nefis olmuş öğle yemeğim için alsammı ne bu tabağı:)))
ellerine sağlık canım

marianna franchi dedi ki...

MA che meraviglia! Troppo invitante! Un abbraccio e buonissima giornata

Unknown dedi ki...

Gülcanim, seni yürekten kutluyor, SIMSIKI sarilara kocaman kocaman öpüyorum... Tuz-Biber dergisinin kurabiye-muffin yarismasini kazanan 3 kisiden bir oldugun icin... Bunu sonuna kadar haketmistin.... Canim arkadasim benim... Seni seviyorum....

Adsız dedi ki...

ellerınıze saglık.tarıflerınız cok guzel.her gun bakıp yapıyorum evde .

hayat dedi ki...

Canım, tavuklu dürüm, harika görünüyor.
Eline emeğine sağlık.
Sevgiyle kal...

Unknown dedi ki...

Hepinize cok tesekkürler bu güzel yorumlariniz icin saglikli huzur dolu bir hafta diliyorum .
Sevgiler benim candan arkadaslarim öpüyorum.

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor elinize sağlık..

Mutfaknotlari dedi ki...

oooo süper bi görüntü ellerine sağlık

fatmazade dedi ki...

insanın iştahı açılıyor gercekten.super...