19 Mayıs 2011

AVAKADO SALATASI





malzemeler
  • 2 tane avakoda
  • 1 su bardak yogurt
  • 2 yemek kasik mayonez
  • yarim su bardak kadar karides
  • 1 dis sarimsak
  • ceyrek limon suyu
  • tuz  kirmizi pul biber arzuya göre
  • 2-3 yaprak nane
  • 1 tutam toz seker
  • Avakadoyu ortasinadan kesip cekirdegini cikartin.
  • Ben yuvarlak avakado kullandim cok ermis olursa cok daha iyi olur .
  • Sansima yumusacik iyice ermisti .
  • Sarimsagi ezin nane yapragini incecik dograyin .
  • Avakadonun icersini cikartin  ve catalla ezin
  • Mayonez ,yogurt ve diyer malzemeri de keleyip iyice karistirin .
  • Karidesleri icersine katip limon ve tuz katip karisrip kaserlerine doldurun üzerine kirmizi bul biber .
  • Limon suyunu muhakkak kullanin cok cabuk kararir rengi degisir salatanin yoksa .

7 yorum:

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık ben de severim avokado salatasını üstelik çok faydalı karidesli nasıl oluyor acaba?

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

canım siteye girince çok korktum; ses sonuna kadar açıktı kayahan bayağı korkuttu:DD avakado salatası süper ellerine sağlık selamlar:DD

pelince dedi ki...

Sağlıklı ve leziz olmuş.. ellerine sağlık..

Sevgiler.

anneanneninemekleri dedi ki...

DEĞİŞİK BİR LEZZET OLMALI AMA BEN KARİDES YEMEDİM HİÇ YİYECEĞİMİ DE SANMIYORUM,ELLERİNE SAĞLIK,SEVGİLER

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım benim hep geri geri kaçtığım bir lezzet avakado:)

emelce yemek dedi ki...

süper olmuslar,eline saglik

umutluhayat dedi ki...

bayılırım gülcancım nefissss....