17 Mayıs 2011

Emek hirsizinin yüzsüzlügü .

EMEKLERIMIZIN CALINMASINA GÖZ YUMMAYALIM:
Hayirli aksamlar arkadaslarim .Daha öncede kac kez izinsiz resimlerimi yayinlayanlar oldu kimisi özür diledi bazi bloglarda yasak oldugunu bilmediklerini yazdilar ve resimlerimi bloglarindan kaldirdilar .Ben uzun zamandir blogumla eskisi kadar zaman  harcamiyorum . Gecen hafta bir tarif yayinladim .Hashasli irmik helvasi  yaklasik 2 gün sonra cok sevdigim severek izledigim Oktay usta tv de yapip yayinladi.Degisik bir tarifle hazirladi  cok ta sevindim ben kafadan atmistim bu tarifi begenildi bir kac defada önceden yapip yayinladim . Bu tarifleri herkez izinsiz yapip blogunda  hekez yayinlaya bilir yayinlarsa ben dahada memnun olurum  .Resimlerimi sadece  izinsiz yayinlayamassiniz.
Benim resmimi kopyalayip kesip bloguna kaydetmis ve tarif Oktay abimizin resimde benim kendi mutfaginda  demmek ki zaman harcamamak icinmi yada kolay yolu secti .
Emek hirsizligi ben kendisini uyardim .Benden izin isteseydiniz verirdimde neden olmasin sadece bir izin  .Tüm yazilarimi sildi ve bir cok hakaretler yapti .
 Bana yazdigi yazilar rida sizlerlen paylasmak istedim .Ben bu blogu cok seviyorum ama yeter bu  kacinci artik onlarla ugrasmak billene beni yordu .Türkcem cok iyi degil bilgisayarimda Almanca kelimelerle sizlere bu zamana kadar yayin yaptim  paylastim..Mutfagimi sizlere actim tariflerimi paylastim bir kusurum olduysa af ola .Kimsenin hakkina kimsenin bloguna uygunsuz kelime ,zarar  ve ya hirsizlik yapmadim ama nereye kadar birilerine yaptiklarinin yanlis oldugunu anlatacagiz . Benim resimlerim benim  onlar bana ait izin  isteyin vereyim .
Sormadan kesip hem izinsiz yayin yapin birde hakaret  yaziklar yagdirin  olsun diyorum...... .
Bir cok baska bloglarinda resimleri burada

Zaten reklama ihtiyacinin oldugunu yazmis Bana benim resmimle benim emegimle hakaretler yagdiran  emek hirsizi nin blogu
Sondakika resmi ve tarifi bir baska siteden aldigini yazmis 1 haftadir yayin yapti ve simdi fark etmis olmali hakaretleri  yazarken  kendisinin oktay ustadan ilip denedigini yaziyor hatdah abenim hirsizlik yapmis olma ihtimalini yazmis .Beni taniyan zaten taniyor kac yil oldu  . .

 http://haceristan.blogspot.com/  bana yzdigi yzilar
  1. hem türkçen bozuk biraz ilim irfan öğren.Ben öğretebilirim istersen
  2. ha tanışsak diyorum nerdesin 
  3.  kaç arkadaşın var, hit rating iyi mi
  4. valla tüm arkadaşlarına haber ver. hiç izleyicim yok. reklam olur:)))
  5. iftiracı, ben senin hak iddia ettiğin resmi yemedimdeme.com sitesinde gördüm.ne belli senin hırsız olmadığın
  6. selam iftiracı... senin tarifin oktay ustadan da benimki moktay ustadan mı. ben de izledim programı ve bende yayınladım tıpkı herkes gibi... salya sümük dalmışsın hemen konuya
Yukaridaki yorumlari ton baliklli pitzaya yorum birakmis 

tatlilar gülcandan dediki...

Cok terbiyesizsiniz .Yaziklar olsun yüzsüzlügün bu kadarri na hic raslamadim .Yaziklar olsun türkceniz belki iyi ama annenizden biraz terbiye edep ögrenseydiniz .insan emek gördügü bloglara ugrar zaten 3 izleciyle kalmissiniz yazilar olsun nedeni belli .



gülcandan dedi ki...


Simdi bir hirsiza biraz zaman ayirayim ve bana yazdiginiz yazilari ve bulogunuzda baskalarina ait resimleri bu kadar kaloy yayinladiginizi herkez görsün belki arkadas sayiniz sayisi artar izleyiciniz artar sizinde dediginiz gibi .Kolay degil emeklerinizi herkez görsün.

20 yorum:

Unknown dedi ki...

Gülcanim, lütfen sakin ol... Böyle bir sahisla, hicbir sekilde muhatap olma.... Birak herkes yoluna gitsin... Biz seni biliyor, taniyoruz ve cok seviyoruz.... Ve her zaman, her sekilde yanindayiz.... Sevgilerimle,

fatma dedi ki...

boşverin sizi bilen biliyor ben çok severek takip ediyorum çok güzel şeyler yapıyorsunuz onlar sadece kulhakkına giriyor böyle hırsızlar

Unknown dedi ki...

Boşver Gülcanım densiz yüzsüz bir insan belliki edepsizde okudum şimdi yorumunu senin tatlı diline kurban olsun önce kendisi edep öğrensin hak hukuk öğrensin sonra sana dil öğretmeye kalksın ki senin hiç ihtiyacın yok uzun zamandır bloğunu izleyen bir ablan olarak sana bu gibi olayardan yılma yolunda ilerlemeye devam et harika tariflerin var
Ayrıca Oktay usta bile olsa izin alması lazım bence geçen haftalarda kaç tane arkadaşlarımızın tariflerinden yaptı programında görünce şaşırdım ama haberleri vardır diye düşündüm?
boşver aldırma canım
sevgiler

Unknown dedi ki...

Cok tesekkürler hepinize .
Canim papatyam tariflerimi izinsiz herkez deneye bilir bunun icin paylasiyoruz.Ama resimlerimizi kesip ismi yok yapinca kendilerine ait oldugunu saniyorlar . Nolur izin alinsa ben veridim ne anlami varki baskasinin resmini ben de tvden görüp hazirladim demenin yalan söylemesi yetmiyor birde beni hirsiz tuttu . o kadar doluyumki ilk yazilarimda o resm benim izin alsadiniz veridim den bu yolu sectiniz .Blogu acarken söz verdiniz .
Yemin ictiniz kimsenin emeklerine zarar vermemeyi ant ictiniz yazdim ama fayda yok

Simdi gördüm bu tarifin baska bir siteden alindigini yazmis 1 hafta sonra ne geregi vardi hakaretlerinin .Nede olsa reklama ihtiyacinin oldugu yazdi . Hem kul hakina girdi hemde beni rahatsiz etti .Bu gün bana yarin baskalarina nütfen duyarsiz kalmayalim .Bu kadar kolay emeklerimizin calinip sonrada baska bir siteden aldim .Bu kadar kolay olmamali.

Ben diyer siteyede 1 hafta önce ugradim o bizim gibi bir blog sahibi degil.
Hepinize hayirli aksamlar diliyorum .

kalpkurabiye dedi ki...

canım sakin ol Filiz Ablamın dediği gibi..
ahlaksız..
pirim verme böyle insanlara, ne yapacak tabikide karalayacak üste çıkmaya çalışacak..
zavallı şey..
bizler seni biliyoruz canım sen kendine mukayet ol çizginden çıkma..

Lezzet sarayı dedi ki...

böyle emek hırsızları varken daha bizim çok moralimiz bozulur.haksızlık ettiğini kabul etmek şöyle dursun daha birde sana hakaretler yağdıra biliyorsa bu kişiliksiz baya bi pislik demekki.sen kafana takma ben senin ve diğer arkadaşlarımın tariflerini nerde görsem tanırım...

gelibolu17 dedi ki...

Canım benim,hem adaşım,hem arkadaşım,nolur senin üstünden prim yapmalarına izin verme,seni hepimiz biliyoruz,o kimmişki hem başkalarının tariflerini izinsiz yayınlayıp hemde hakaret edebiliyor...Üzme kendini canım,ben 4 yıldır burda nelerini gördüm,herkes biliyor kimin ne olduğunu,bırak ne hali varsa görsün,,,,sevgiyle kal canım,selamlar...

Begonvilli Ev dedi ki...

Sevgili Gülcan, belli ki çok incinip kırılmışsın ama blog dünyasında oluyor böyle şeyler.Sana yazdıklarından zaten kibar birisi olmadığı anlaşılıyor. Sakın üzülme ve kesinlikle yanıt verme, muhatap olmamak en doğrusu.

Nurcan'dan Tarifler dedi ki...

ınanmıyorum ya nasıl bi insan anlamış değilim.şey yapsanız resme sağ tıklayınca izin vermeme var ya öyle bi engel koysanız bı de sız bu sıteyı nasıl gördünüz nasıl sizin fotonuzu buldunuz merak ettım

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
neden kendini böyle şeyler için üzüyorsun. Çok uzun zamandan beri seni zevkle takip ediyoruz. Güzelliklerini zevkle paylaştığını biliyoruz.Becerini kanıtlamış birisin.
Keşke o sözleri sarfetmeseymiş ama hayatta böyle şeyler olabiliyor.
Diğer güzel paylaşımlarında görüşmek dileğiyle,
Sevgiyle kal.

durutarifler dedi ki...

Ancak bu kadar yüzsüzlük olabilir diyorum. Siz aldırmayın yolunuza devam edin
Sevgiler

Narince dedi ki...

Çok tatsız, yüzsüzlük diz boyu! Sinirlenmemek elde değil.

Unknown dedi ki...

Canim Nurcan arkadsim
Resmimin kopyalandigi su sekilde kolayca ögrene bilirsiniz daha öncede bu sekilde emek hirsizlari bulmustum..Hashasli irmik tatlisi yazin ve bloglari degil resimleri tiklayin benim resmim 2 tane daha ayri blog tarafindan ayinlanmis.Bir cok resmim yayinlandi izinsiz .Diyer arkadaslarimizinda emekleri bu emek hirsizlari tarafindan yayinlandi ve ben onlari uyardim.Hepinizi cok seviyorum sevgiler

balböcükleri dedi ki...

gülcan abla resimlerin üzerine blogunun ismini bas öyle yapıyorlarya.en azından ordan çalmış derler.seni bilen biliyo kaile alma.

peynir hösmelimi dedi ki...

Gülcancim gecmis olsun.Üzme kendini.Böyle kolay yoldan reklamlar icin hirsizlik yapanlar cok oldu.Senin sayende sayfasina kisi toplamaya calisiyor.
Sen sakin ol.Seni hepimiz taniyoruz.Ayrica Türkcesi bozuk olmak degil,kalbinin bozuk olmasi kötüdür insanin.
Öpüyorum canim.Sevgilerle.

AyIsigindaGizlidir dedi ki...

Ne yazikki böyle emek hirsizlari var, cok görüyoruz bunlari. Gülcan'cim böyle seyleri kafana takmamani öneririm, blog dünyasinda az, cok herkes kimin ne oldugunu iyi anlayabiliyor, bunlar seni yildirmasin yoluna ayni hizda devam et, sevgiler
Not:Oktay ustanin programini uzun zamandir yogun oldugum icin izleyemiyordum, yorumlari görünce senin tarifi yaptigi programi netten izledim,ne yalan söyleyeyim, senin hashasli irmik helvan oktay ustaninkinden daha harika görünüyor

Nurcan'dan Tarifler dedi ki...

dediğin linke baktım hepte senın yaptıklarının fotoğrafları çok şaşırdım..ne amaçla açıyorlar neden senın fotoğraflarını yayınlıyorlar anlamış değilim izlenmiyorlar bile..ee izlenmezsen başkasının yaptığı resimleri de alırsan boşa nıye vakit harcıyorlar yani.ne kadar saçma geldi ya.harbiden bunları yapanların akıllarından şüphe ettim

Marifetane hobi dedi ki...

Geçmiş olsun canım..böyle dengesizler gerçek dünyadada sanaldada var maalesef.bende bu kendini bilmezler yüzünden uzun süre bloguma ara vermiştim uğraşılmıyor böyleleriyle, hem yüzsüzler hemde kul hakkı denen şeyden hiç haberleri yok..ben tariflerinide anlatımınıda çok seviyorum ve seni bilen biliyor zaten..tatlı cnaınnı üzmene değmez ..Allah'a emanetsin sevgiler selamlar..

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

ben blogta çok yeniyim bir arkadaşım böyle yüzsüz hırsızların olduğunu söylemişti,yazını okuyunca çok üzüldüm allah büyük,sevgilerimle canını sıkma....

PaSaSofraM dedi ki...

canim okudum sonuna kadar yazdiklarini, cok haklisin ama inan öyle insanlarla konusmaya bile degmez üzme canini, seni gercekten severek takip ediyoruz, benimde basimada geldi cok sinir bozucu sen onun linkini vererek rezilligini cikarmissin zaten ortaya. bence senin türkcen süper.En azindan benden iyi :)