13 Mayıs 2011

Fistikli kek nefis bir kek tarifi














malzemeler
  • 4 tane yumurta
  • 1,5 su bardak toz seker
  • 1,5  su bardakgi süt
  • 3 su  bardak un
  • 1,5 paket kabartma tozu
  •  125 gram margarin
  • 4 yemek kasik cikolata kiriklari
  • yarim yemek kasik nisasta
  • 4 yemek kasik fistik ezmesi (erdnusscreme  cruncy )
  • yarim cay bardak kadar üzerine fistik
hazirlanisi
  •  Margarin ve yumurtayi mikselen cirpin.
  • Toz seker ve sütüde katip devam cirpin.
  • Tüm malzemeleri sirayla katip cirpin.
  • Cemberli kalibinizi yaglayip unladiktan sonra kek hamurunu icersine katin.
  • Fistiginiz yoksa ceviz veya bademlede hazirlaya bilirsiniz .
  • Üzerine fistiklarin kabuklarini yayirip ortalarindan bicakla dilimleyip kekin üzerine esit sekilde koyun.
  • 175 derecede bisirin kekinizi 
  •  Ben biraz fazla bisirmisim  nefis bir kek muhtesem bir aromasi var .

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Offff Gülcanım bu tamda benlik olmuş fıstığı ve ezmesini çok seviyorum eline sağlık reçetesini alıyorum mutlaka denemek istiyorum ancak sanırım biraz beklemesi gerekecek sırada o kadar çok şey varki:))
Yazılmayı bekleyen de denenmiş veya kendimden yaptığım bir sürü tarif var başa çıkamıyorum özellikle bu aralar misafirlerim çoktu şimdide belimin ağrıları arttı ne yapsam bilemiyorum umarım tatile kadar halledrim:))
sevgiler

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Senin sayfanda yorumlara girdigimde cok acayip reklamlar cikiyor,bilmem haberin varmi Gülcancim?

Kek tarifi icin tesekkürler,mutlaka denicem,malzemeler biraz degisik eminim güzel olacagina,kek yapmayi cok sewviyorum cünkü,görüsmek dilegiyle...

LEZZETİKRAM dedi ki...

çok nefis gözüküyor ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

Canim arkadasim hayirli aksamlar .Benim böyle bir seyden haberim yok .Reklam vermiyorum bloguma neden ciktiginida bilmiyorum .Ben yorum yazmak istedigimde böyle bir sorunla karsilasmadim .Uyarin icin tesekkürler canim .Bu sorun issallah kendiligine kyok olur cünkü ben ne yapmam gerektigini bilmiyorum öptüm.

Hayatın Tatları dedi ki...

fıstığa bayılıyorum bende kekde mutlaka denemeliyim ellerine sağlık. sevgiler

durutarifler dedi ki...

OOOYY pek bir güzel görünüyor. Zaten hiiiiççç dayanamam. Ellerine sağlık.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

harıka tarıfler verıyorsunuz.blogunuzu cok begenıyorum.ellerınıze saglık.suan evde butun malzemeler olsa kalkıp kekı yapıcam :)

sevimin sayfasi dedi ki...

nefissss....ne güzel kabarmis
ellerine saglik canim

PaSaSofraM dedi ki...

cok güzel bir kek olmus hmmm ellerine saglik :)
gercektende fistik gibi:))

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerinize saglik Gulcan'cigim.

Guzel bir hafta sonu olsun, sevgi ve selamlar.

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık canım mutlu hafya sonları...

Mutfak Havlusu dedi ki...

Offf nasıl yenir bu yahu!:)
acayip enerjik birşey ve nefis görünüyor.ellerinize sağlık.