15 Mayıs 2011

Ton balikli pitzza tarifi

Ton balikli pitzza tarifim nefis bir pitzza
malzemeler
  • 1 kilo un
  • yarim cay bardak aycicek yag
  • 3 cay kasik tuz
  • 1 tatli kasik seker
  • 2 tane yas maya
  • 500 ml ilik süt
üzerine malzeme

  • 1 tane kirmizi sogan
  • 2 konserve ton balik
  • rendelenmis kasar
sosu

  • 3 ciye sarimsak
  • 1 tane sogan
  • 3-5 sap maydanoz
  • 4 yemek kasik aycicek yagi
  • tuz
  • 1 kutu damates sosu
hazirlanisi

  • Hamurun malzemelerini karistirip yugurun.
  • Sosunun tüm malzemelerini rondo veya mutfak robotuna koyup sos haline gelinceye kadar dogratin.
  • Hamurun yarim saat kadar dinlensin üzeri kapali
  • 3 parca ya bölün hamuru .
  • Tepsiye yag damlatin hamuru incecik elinizle acin.
  • Sostan her tarafina kasikla döküp sürün üzerine.
  • Kasar dan her tarafine koyun.
  • Kirmizi soganin labugunu soyup ince uzun kesip balik ve sogandan esit sekilde hertarafina koyun.
  • pitzzanizin üzeri nar gigi oluncaya kadar 170 dferecede pisirin.

17 yorum:

Unknown dedi ki...

Ton balıklı hiç düşünmemiştim bile :)
Ama görünce ışık hızıyla düştü aklıma :)
Çok güzel gözüküyor canım..
Ellerine,emeğine sağlık..
Sevgilerimle..

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık bayılırım ton balıklı pizzaya ben mantar da ekliyorum sevgiler...

Nurcan'dan Tarifler dedi ki...

ne kadar iştah açıcı görünüyor ya.canım çekti ellerinize sağlık

efeninannesi dedi ki...

çok lezzetli görünüyor hiç denemedim bölesini ama bu görüntüden sonra mutlaka denicem arkadaşım ellerine sağlık sevgiler iyi pazarlar

aleyna dedi ki...

sevgili gülcam maşallah.hız kesmeden devam ediyorsun kardeşim.ellerine sağlık.inşallah iyisin.tekrar görüşmek güzel.sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim.. Bir dilim aliyorum pizzandan.... Sevgilerimle,

Dely dedi ki...

Me encantan las pizzas y esta que nos presentas hoy se ve muy jugosa y por lo tanto tiene que estar muy rica.
Un besín.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

GÜZEL FİKİRMİŞ:) ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK,ŞİFA OLSUN,SEVGİLER

yaseminlerim dedi ki...

Merhaba canmim siteye giren sey neyse bende bilmiyorum bazen kayboluyor .ben hic reklam almiyorum anliyamadim ki bazen cikiyor bazen kayboluyor ...


Ellerine saglik ton baliki pizzan cok nefis gorunuyor afiyet seker olsun, hayirli bir hafta gecirmenizi dilerim sevgiler:))

haceristan dedi ki...

selam iftiracı... senin tarifin oktay ustadan da benimki moktay ustadan mı. ben de izledim programı ve bende yayınladım tıpkı herkes gibi... salya sümük dalmışsın hemen konuya

Adsız dedi ki...

iftiracı, ben senin hak iddia ettiğin resmi yemedimdeme.com sitesinde gördüm.ne belli senin hırsız olmadığın

haceristan dedi ki...

hem seninle tanışalım yani :)

Adsız dedi ki...

valla tüm arkadaşlarına haber ver. hiç izleyicim yok. reklam olur:)))

haceristan dedi ki...

kaç arkadaşın var, hit rating iyi mi

Adsız dedi ki...

ha tanışsak diyorum nerdesin:)

Adsız dedi ki...

hem türkçen bozuk biraz ilim irfan öğren.Ben öğretebilirim istersen

Unknown dedi ki...

Hacer hanim Bu bloglari acarken söz veriyoruz yemin iciyoruz bu kadar kolaymi baskasinin resmini kesip kopyalayip yayinlamak .Simdi o helvayi sizmi yapmis sayiliyorsunuz ? Emek hirsizligi neden kolayi sectiniz ?Kul hakki neden insanlara saygi duymuyorsunuz hem hirsizlik yetmiyor birde hakaret .Ben bu blog arkadaslari yillardir taniyorum sizin blogunuzu sikayet edip kapattira bilirdim ama deymez .
Sizingibilerden cok var utanma ,arlanma , kul hakki bilmeyen cinsten .