23 Mayıs 2011

köfte tarifi


malzemeler
  • 500 gram  dana kiyma
  • 2 tane kuru sogan
  • 2 dis sarimsak
  • 1 tatli kasik pul biber
  • 1 tatli kasik kimyon
  • 1 tatli kasik biber salcasi
  • 1 tutam maydanoz
  • 3 yemek kasik süt
  • 1 tane yumurta
  • 1 tutam tuz
  • kizarmak icin ay cicekyagi
hazirlanisi
  • Sogani soyup rondonan gecirtin ve suyunu sikin.
  • Maydanozu ayiklayip yikayin incecik dograyin.
  • Tüm malzemeyi kiymaya katip yugurun ve seklini elinizde yuvarlaip bastirarak verin.
  • Tavanin icersinde yag kizinca seklini verdiginiz köfteleri sagli ,sollu kizartin.
  • Ben yaninda pilav ve salata esliginde servis yaptim.

8 yorum:

durutarifler dedi ki...

Salçalı , sarımsaklı bir köfte . Mımmm merak ettim acaba nesıl oldu ?
Ellerine sağlık

Begonvilli Ev dedi ki...

Bana da değişik geldi. Denemek isterim.

kalpkurabiye dedi ki...

sarmısaklı köftee:))
akçaabat köftesi gibi olmuştur:)
ellerine sağlık canımm:))

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerine sağlık canım sarmısaklı köfte çok nefis oluyor.Ben tabağı alıp kaçsam olur mu?Sevgilerimi bıraktım...

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

canım görünüş süper:)tadını merak ettim..ellerine sağlık..sevgiler..

Marifetane hobi dedi ki...

ellerine sağlık canım, maydanozlu köfteler hep favorimdir..

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik harika olmus tek kelime ile.

Sevgiler ve guzel bir hafta dilegimle..

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ooh bayilirim köfteye :)) ellerine saglik gülcancim enfes görünüyorlar..sicacik sevgiler