15 Eylül 2011

Cay menüsü ♥♥ labne peynir li pogaca


Arkadasim inci beni  pazartesi öglen ziyaret etti bende arkadsima bir seyler hazirladim. Hos ,güzel bir  gün oldu sohbet ettik .
















malzemeler
  • 150 gram margarin
  • yarim cay bardak aycicek yag
  • 2 su bardak ilik süt
  • 1 tane yas maya
  • 2 tutam tuz
  • 2 tane yumurta beyazi ((arisini üzerine ayirin))
  • aldigi kadar un
ic malzemesi
  • beyaz peynir
  • sarimsakli labne peyniri ((ben miree nin  sarimsakli peynirini  kullandim))
hazilanisi
  • Yumurtanin sarisini ayirin üzerine sürmek icin.
  • Süttü derin bir kabin icersine alip mayaya eritin.
  • Yumurta beyazini ,margarin ve yagida katip bir karistirin.
  • Tuz ,ve unu yavas yavas ekleyip hamurunuzu yumusak bir hamur yugurun.
  • Üzerini kapatip 20 dakika kadar mayalanmaya birakin.
  • Tezgahin üzerine bir kac damla yag damlatip .
  • Hamurunuzu 2 ye bölüp acin merdaneyle.
  • Üzerine labne peyniri güzelce  kasikla sürün.
  • Beyaz peyniride esit sekilde her tarafina yayin
  • Hamurunuzu rulo yapin .
  • Hamurunuzu 1 er parmak kalinliginda kesip tepsiye siralayin.
  • Üzerine yumurta sarisi ve  175 derecede firinda nar gibi pisirin
  • Afiyetler olsun  Diyer tariflerimide sirayla yazarim sevgiler .

10 yorum:

olsada yesek suzan dedi ki...

ikramlar süper görünüyor ellerine sağlık canım...

PaSaSofraM dedi ki...

ay ay bu ne güzellik böyle azimin sulari akti :))
ama pasasofram diyete girdi artik yemicek :))
benim etkinlige sende katilirsan cok sevinirim arkadasim
iyi günler

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Ellerinize saglik muhtesem bir sofra olmus cok güzel tarifler

bırtutamkekik dedi ki...

ahhh o sofrada bende olsayydımm:)))
ennfess görünüyor hepsii...
ellerinize sağlık..
muhabbetle...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bende çok beğendim labneli poğaçayı gülcancığım,
nemli hoş enteresan geldi..
yeni ttalara alışmak lazım gelsede ! ben yine peynirli yapsanda yesek diyorum :))
ellerine sağlık...

lezzet sefasi dedi ki...

Gulcan harika gorunuyor canim
eline saglik

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Poğaçanı deneyeceğim çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık arkadaşım.

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik gülcan ablacim,cok degisikmis.
Bende muhakkak denicem bende belki frischkäse ile kräuter denerim
Sevgiler ve hayirli cumalar...

mutfagabuyrun dedi ki...

menü çok güzel canım.poğaçada harika olmuş.peynirli tatları çok severim zaten.ellerine sağlık.öpüyorum.

Aybike Ceylan dedi ki...

Harika olmus Gulcan,
Ellerine saglik.

Guzel bir hafta diliyorum, gulumseme ve nese eksik olmasin.