3 Eylül 2011

SEBZE CORBASI tarifi













 malzemeler
  • 1 tane kirmizi dolmalik biber
  • 1 tane havuc
  • 1 tane patates
  • kücük bir hahananin yarisi
  • 2 yemek kasik domates salcasi
  • 4 yemek kasik ay cicek yag
  • 2 yemek kasik tuz ot vegate
hazirlanisi
  • Lahanayi  ,biberi ,dograyin.
  • Havuc ve patatesi tiraslayip dilimleyin.
  • Tüm malzemeyi dencereye katip haslayin ben hizli pisiren düdüklü tencere kullandim .
  •  Tencerenin kapagini actiktan sonra stb mikserden gecirtin .
  • Hem lezletli bir corba ve kolay ca hazirlanan bir corba afiyetler olsun.

5 yorum:

lezzet sefasi dedi ki...

Ellerine saglik gulcan, yapimida cok kolaymis.
sevgiler
Sefa

lezzet sefasi dedi ki...

Ellerine saglik Gulcan,yapimida cok kolaymis
Sevgiler
Sefa

essra dedi ki...

bunu denemyi düşünüyorum..

Adsız dedi ki...

merhaba iyi aksamlar tarifleriniz cok güzel birde hamburg lübeck limisiniz bende lübeckde oturuyorum ayrica denizliliyim

Unknown dedi ki...

Selam canim ben Lübeck te dogdum evlendikten sonra Frankfurta yerlestim.Usak ta memleketimde ilk okulu bitirdim.Sevgiler ziyaretiniz beni memnun etti.