24 Aralık 2011

FINDIKLI PASKALYA ÇÖREĞİ







 
malzemeler
  • 1 kilo un
  • 250 gram toz seker
  • 250 gram margarin
  • 1 fincan ay cicek yag
  • 50 gram findik tozu
  • 50 gram maya
  • 2 tane yumurta
üzeine sürmek icin
  • 1 tane yumurta
hazirlanisi
  • Derin bir kabin icersinde hamuru yugurup yaklasik yarim saat mayalanmaya birakin .
  • Hamurdan parcalar kopartip ceviz böyüklügünde bezeler yapin üzerine yumurtayi cirpip sürün .
  • Önceden istilmis firinda 175 derecede pisirin.
  • Bu nefis pogaca ben cok beyendim .
  • Arkadasim Emine   kizinin bohçası getirildi erkek tarafindan
  • Emine cok  özel gününde bizide  evine davet etti cok güzel bir gün gecirdik tüm doslarla beraber gülüp eglendik. Tüm evladi olan herkeze böyle güzellikler göstersin Rabbim.
  • Tüm kalbimle huzur, saglik, mutluluklar diliyorum isallah bir ömür boyu sevgileri hic eksilmez .

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık sevgili Gülcan,afiyet şeker olsun.

Şirince Tatlar dedi ki...

mmm çok severim ben bu çöreği örgülü oluyordu sanırım şekli ama böyle de çok nefis görünüyor eline sağlık..

fatosun mutfagından... dedi ki...

kızlarım buna bayılacak..margarin koymadan yapabilir miyiz?ellerine sağlık..sevgiler

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

bayılırım paskalya çöreğine )ellerine sağlık birazcıkta üzerie yumurtadan sonra şeker serpiştirseydik dahamı iyi olurduuuu acaba )bence (
çok öptüm canım sevgiler:))

Unknown dedi ki...

Hepinize cok tesekkürler .Bu cörek ben hazirlamdim arkadasim Amine hazirladi hotelde almis tarifini .Biz cok beyendik ben lik firsata deneyecegim .Sevgili Fatmacim neden olmasin zaten tatli bir tarif bencede üzerine seker cok yakisir.Sevgili fatascugum tere yagda kullana bilinir yada sade sivi yagla denemek lazim .
Hayirli aksamlar diliyorum.