4 Nisan 2012

Karnıbahar Kızartması




malzemeler



  • 1 tane orta boy karnibahar
  • 2 tane yumurta
  • tepeleme 4 yemek kasik un
  • 150 gram ciy kirema
  • 1 tatli kasik tuz
ay cicek yag kizartmak icin


hazirlanisi


  • Karni bahari yikayip parcalara ayirip hafif haslayin.
  • Yumurtayi cirpin bir derin kasenin icersinde.
  • Ciy kirema ve tuzu katip devam cirpin.
  • Unu  icersine katip devam cirpin .
  • Haslanmis karnibaharlarin suyunu iyice süzdürün.
  • Tavaniza ay cicek yagi katip yag kizinca karnibaharlari yumurtali karisima beleyip cikartin .
  • Kizgin yagin icersine siralayip sagli sollu kizartin.
  • Ben yaninda salata  ve misirli pilav ile servis yaptim.

15 yorum:

Arzu Sözen dedi ki...

ne guzel bir goruntudur o oyleeee.. ellerine saglik canim:)

Peygamberim İzinden dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar..

Unknown dedi ki...

yemeğinide kızartmasınıda çok severim.ellerine sağlık canım...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

lezzet dolu bir tabak karnabaharda pilavda nefis ellerine sağlık canım
karnabaharın üzerine sarımsaklı yoğurtta çok yakışır:)

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok severim nar
gibide kızarmışlar sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok severim nar
gibide kızarmışlar sevgiler.

mutfagabuyrun dedi ki...

tabağı uzanıp alasım geldi canım.harika bir sunum olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık sultanım ben tabağı alayım gerisi sizin olsun sevgiler canım:))

durutarifler dedi ki...

Oğlumun ennn sevdiği yemektir.
Ellerine sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

Ağzım sulandı tabağı görünce :)

HADİYE dedi ki...

Merhaba Gülcan,

Bende yaparım ama kremasız. Birde böyle denemek gerkti artık.
Ellerine sağlık.

Sevgiler*

bırtutamkekik dedi ki...

ELLERİNE SAĞĞLIK CANIMM:)
ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORR:)
YALNIZ YANLIŞ ANLAMASSAN BİR ŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM.
ANA SAYFANDAKİ,RADYO LİNKİ VARYA,SENİN HARİKA RESİMLERİNİN GÖRÜNTÜSÜNÜN ÖNÜNE GEÇİYOR.
::((
BENDE SEN ONU DAHA AŞAĞILRA BİR YERE TAŞI CANIM..
NACİZHANE FİKRİMM BENİM..
ÖPERİM CANIM..
SEVGİLER..
:)

ebrulitatlar dedi ki...

Kremalı denememiştim. Eminim daha nefis olmuştur. Ellerine sağlık canım. Sevgiler..

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

selamlar gülcan karnı bahar kızrtman çok güzel nefis olmuştavuk gövsü kızarmış gibi ellerine saglık. Gülcan hanım ben anlamadım kimin linki tıklayınca açılmıyo benim blogdan açılmıyo tarif gömderen arkadaşların linklerini ben konturol ediyom ben tıkladıgım zaman tüm arkadaşların linkleri açılıyo sen biraz daha aydınlat ben bişeyler gözdenmi kaçırıyom

*mehtap dedi ki...

nefis kızarmışlar,kremanın etkisi mi acaba.Ben sütle yapıyorum bir daha krema deniycem.Eline sağlık.