17 Mayıs 2012

Islak Kurabiye beyaz cikolatali

                                                          Islak Kurabiye

  

malzemeler
  • 125 gr. margarin yumusamis
  • 1 çay bardak sıvıyağ
  • 1 çay bardak toz şeker
  • 1 adet yumurta 
  • 3 yemek kasik kakao
  • 1 cay bardak beyaz cikolata kiriklari
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 3,5 su bardak un 
şerbeti için;
  • 3 çay bardak su
  • 3 çay bardak toz şeker
hazirlanisi
  • İlk önce serbet malzemlerini küçük bir tencereye alınp kaynayinca sogumaya birakalim.
  • Kurabiyeler ilik serbetimiz ise soguk olmali.
  • Hamur yoğurma kabına margarin, sıvıyağ, toz şeker ve yumurtayı alıp karıştırın.
  • Kakao, vanilya ve kabartma tozunu ,cikolata kiriklarini ekleyin.
  • Unu yavaş yavaş ekleyip hamuru  yoğurun.
  •  Ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp, yuvarlayın.
  • Yağlanmış fırın tepsisine dizin.
  • Önceden isitilmis 175 derece fırında 25-30 dakika pişirin.
  • Kurabiyeler sıcakken soğuk şerbetin içine teker batirip cikartin.
  • Tepsinize siralayin serbetli kurabiyelerinizi.
  •  Üzerlerine ben antep fistigi kullandim   
  • Bu kurabiyeden daha öncede yayinladim buna beyaz sütlü cikolatada kullandim cok dagüzel oldu .cok lezlet veriyor .

15 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

bu kurabiyeler çok güzel görünüyor...
kakaolu çok severim....
2 tane alıyorum...
ellerinize sağlık...
kocaman sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık kurabiyeler harika olmuş sevgiler.

ÖZLEMCE dedi ki...

gülcan hanım inanın her eklediğini yapmak istiyorum..ellerini sağlık...

Sonu garanti tarifler dedi ki...

hiç yapmadım ama çok methini duydum.ellerine sağlık canım.sevgiler...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Gülcancım, kurabiyeler süper görüyor.. Eünllerine sağlık canım benim..

Erguvan Vakti dedi ki...

Ben bu kurabiyeyi zaten severim,çikolatalı daha da nefis olmuştur,ellerine sağlık,sevgiler:)

Mutfak Dili dedi ki...

Gecenlerde bende denedim bu lezzeti cok harika oldu. AMA eminim cikolatali daha lezzetlidir.
Eline saglik olsun canim...

Tarif diyarı dedi ki...

Kurabiye nefis olmuş arkadaşım ellerine sağlık.Sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

uyyyyyyy canım aklımı aldı bunlar selam uzak diyara
:)

durutarifler dedi ki...

Kakaolu beyaz çikolatalı negüzel olmuş
Bayıldım
Ellerine sağlık
İyi ahfat sonları

seherinörgüleri dedi ki...

güzel ve leziz kurabiyeler ellerine saglik canim

petra ile sağlıklı yaşam dedi ki...

GÜLCAN CIĞIM BENİMLE ARKADAŞ OLURMUSUN .ismim gülden 44 yaşındayım evliyim 2 oğlum var. istanbul da oturuyorum.SİZİNLE TANIŞMAK İSTİYORUM.

yeliz dedi ki...

ilk önce ellerinize saglik, az önce denedim firindan cikinca hemen serbetin icine koydum ve cikardim serbet soguktu ve hemen dagildilar kurabiyeler neden öyle oldu bilemedim.

yeliz dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Merhaba yeliz hanim ben 4-5 defa islak kurabiyeden yaptim hic dagilmadi .Serbetinizi soguk kurabiyeriniz firin cikinca sonra hala hafif sicakken cerbeti cekmeleri icin sicak sadece batirip cikartin .
Ben icimden 12345 diye sayip cikartiyorim zaten serbeti cektigini göreceksiniz balancuklar cikiyor kurabiyelerden