6 Haziran 2012

Käsekuchen..Peynir pastasi...Cheesecake...Çiz kek

















tabani icin malzeme
  • 2 paket kakaolu bisküvi
  • 1 yemek kasik kakao
  • 125 gram tere yag
  • yarim su bardak cekilmis ceviz
  • 4-5 yemek kasik süt
  • 1 su bardak kadar cikolatali top kelogs
üzerinin malzemesi
  • 125 gram tereyag
  • 4 tane yumurta
  • 300 gram toz seker
  • 3 yemek kasik nisasta 
  • 1 paket vanilya tozu
  • 1 paket vanilya puding tozu (kaynayipda yapilanlardan)
  • 0,5 kabartma tozu (ben 1 tatli kasik kullandim )
  • 1 yemek kasik limon suyu
  • 1 kilo Magerquark (süzme yogurt yagsizlardan )
hazirlanisi
  • tabanini ilk önce hazirlayin bisküviyi ilk önce robatda ufalayin..
  • Kelogs haric tüm malzemeyi karistirip tereyagi iyice harca yedirtin.
  • Ben borcam kullandim.
  • Tepsinin tabanina esit sekilde yayip elinizle bastirin .
  • Üzerine cikolatali kelogs daginik sekilde birakin.
  • Üzerinin harci kolay hazirlaniyor  tüm malzemeyi derin bir kabin icersinde cirpma makinasi ile cirpin yaklasik 5-6 dakika kadar
  • Tepsiye bosaltin bu karisimida .
  • Yaklasik 50 dakika 180 derece firinda pisirin .
  • Afiyetler olsun.


13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim kardesim benim, icten yorumuna cok tesekkür ediyorum, darisi senin de yavrularinin basina... Sevgilerimle, ellerine saglik birtanem...

seherinörgüleri dedi ki...

hiccccccccc dayanamam bu pastaya ellerine saglik

Unknown dedi ki...

Filizcigim isallah canim herkezin evladina gösterir .
Onlarin mürvetini görmegi nasip eder Tanrim.
Dözgün insanlarla karsilasiriz issallah.

anneanneninemekleri dedi ki...

Harika olmuş ellerine sağlık,sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmmm enfes asla hayır demem:)))
ellerine sağlık canım

Bak Bu Harika dedi ki...

Çok değişik olmuş. Bende bloğuma beklerim.

Görüşmek Üzere

www.bakbuharika.blogspot.com

petra ile sağlıklı yaşam dedi ki...

gülcan cığım benide aranıza kabul edrmisin.http://www.petraistanbul.com SİTEM de MİSAFİRİM OLURMUSUN

AkıllıBiDeli dedi ki...

çok canım çekti :((

Adsız dedi ki...

hımmm şimdi olsada yesek ne güzel olur

petra ile sağlıklı yaşam dedi ki...

benim de canım çekti .hemen yapıyorum. http://www.petraistanbul.com/index.html tıklayınız

petra ile sağlıklı yaşam dedi ki...

hemen deneyeceğim.http://www.petraistanbul.com/index.html tıklayınız

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım cok guzel goruuyor

Unknown dedi ki...

cok guzel gorunuyor ellerinize sağlık..tarıfınızı en kısa zamanda denıcem..