31 Ağustos 2012

RECELLi KURABiYE TARiFi

Hazir  iki degisik  taze  pasta aldim günlük yapilip satiyor buradaki firinimiz dan  .
Kelogslu cevizli kurabiye ve recelli kurabiye kendim hazirladim..
Cevizli kelogslu kurabiye  daha önce tarifini vermistim  bu nefis kurabiyenin ayni tarif 
Kesinlikle denemelisiniz .Bir kapali kabin icersinde 4-5 gün saklaya bilirsiniz 


Recelli kurabiye tarifi


malzemeler
  • 250 gram bugday nisastasi
  • 4 yemekasik dolusu un
  • 1 tatli kasik kabartma tozu
  • 125 gram  tere yag
  • 2 tane yumurta
  • yarim su bardak toz seker
  •  cilek receli  üzerine  kullanmak icin
hazirlanisi
  • Hamurumuzu yumusak yuguralim un ayarini ayarlaya bilirsiniz .
  • Kurabiyeleri yuvarlarken elinizi yag damlatin ki yapismasin.
  • Cok kücük parcalar yuvarlayin ortasina parmaginizla bastirin .
  • Bastirdiginiz oyuklara cay kasik  ucu ile cok az recelden koyup firin tepzisine siralayip 175 derece firinda pisirin .
  • Afiyetler olsun 


7 yorum:

J'aime le Panda dedi ki...

normalde sitelerde çalan şarkılardan hiç hoşlanmam ama bloga girdiğimde kolpa çalıyodu "beni aşka inandır" güzel şarkı:)) cevizli kurabiye harika görünüyor , tadını merak ettim :))

bircanın renkli dünyası dedi ki...

senı ve yaptıgın seyleri sevıyorum bayılıyorummm hattta :)

*mehtap dedi ki...

kurabiyeler harika gülcancım ,eline sağlık..

Unknown dedi ki...

reçelli kurabiyede keloglu kurabiyede nefis görünüyor ellerinize sağlık ..

mutfagabuyrun dedi ki...

kurabiyeler çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Adsız dedi ki...

kelokslu kurabiyeyide yazar mısınız? çok güzel şeyler var sayfanizda ;) harikasının :)

Annemin Yemekleri dedi ki...

Çok lezzetli görünüyorlar, hafta sonu deneyeceğim.. ellerine sağlık