10 Ekim 2012

Hindistan cevizli kurabiyeler







malzemeler
bu tarifi ben degisiklik yaptim daha önceki tarifimden güzel oldu bu tarif
  • 3 yemek kasik pasta kakaosu
  • 2 tane yumurta (bir yumurtanin aki ic malzemeye kullanilacak )
  • 250 gram margarin
  • yarim paker kabartma tozu (2 tatli kasik  kullandim )
  • 200 gram pudra sekeri
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 5 yemek kasik nisasta
  • aldigi kadar un


ic malzemesi
  • 200 gram hindistan cevizi
  • 1 tane yumurtanin aki
  • yarim cay bardak pudrra sekeri
  • 100 gram labne kirem peynir  ((paketin yarisini katim yaklasik 100 gram )


hazirlanisi


  • Ilk önce yumurtanin akini ic malzemeye katmak icin ayirin birrtanesinin
  • Derin bir kabin icersine tere yag ve pudra sekerini katip mikserserlen cirpin.
  • 1 tane Yumurtayi ve sarisini icine ilave edip devam cirpin.
  • Kakao ve nisastayi katip iyice cirpin .
  • Vanilya sekerini ,kabartma tozunu katip yavas yavas un ilave edip yumusak bir kivam elde edinceye kadar un ilave edip elinizlen yugurun.
  • ic malzemeyide hazirlayalim.
  • Yumurtanin beyazini bir kaseye koyup üzerine hindistan cevizi ,pudra sekeri ve labne peyniri katip biri birlerine iyice yidirin .
  • Hindistan cevizini kücük parcalar kopartip yuvarlayin .
  • Yugurdugunuz hanurdan ceviz böyüklügünde parcalar kopartip avcunuzun icersinde acip hindistan toplardan bir er tane koyup kapatip yuvarlayin.
  • Önceden isitilmis 175 derecede pisirin
  • Soguduktan sonra servise hazir .

13 yorum:

baharatlı tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar eminim lezzeti de öyledir.

huuuubakbi dedi ki...

harika gözüküyor ellerine sağlık

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ellerinize saglik, guzel bir tarif, sanirim cokta lezzetli olmustur..Cay yada kahve ile misss gibi:))

Nurşen Aksoy dedi ki...

Gülcancım sabah sabah gözümü bu nefis kurabiyelerle açtım..Ellerine sağlık nefis görünüyor,2 tanesini kahvemin yanına alıyorum..sevgiler.

Nevininyemekleri dedi ki...

Hindistan cevizi olan tatlilara bayiliyorum.Sabah Sabah canim cekti.ellerinize saglik.Sevgiler.

Leyla Poyraz dedi ki...

çok güzel göründüğünden..kahvemin yanına 2,3 tane alı verdim..ellerinize sağlık..

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı sabahlar, ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor. İki tane aldım kaçtım.

Saygılar.

Banu dedi ki...

Hımm sen değişiklik yaparsan bi başka nefis olur Gülcancım... Ellerine sağlık canım sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar

Deniz dedi ki...

Bundan denemiştim bir defa ve nefis olmuştu. Yeğenlerim bayılmıştı. Çok güzel görünüyorlar. Ellerinize sağlık.

Ferkay dedi ki...

ellerine sağlık canım harika görünüyor.

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canım..nefis görünüyor..sevgiler,hayırlı cumalar..dua ile

MERHABA dedi ki...

harika bir lezzet ellerinize sağlık