8 Ekim 2012

ıspanaklı kek ..YEŞİL KEK

              YEŞİL KEK  .........  ıspanaklı kek





malzemeler
  • 250 gram toz seker
  • 5 tane yumurta
  • 350 gram un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 125 ml ay cicek yag
  • 1 pk vanilya sekeri
  • 1 su bardak  ispanak püresi sütle karisik yaklasik 175 gram kadar 
  • 100 ml beyaz cikolata kiriklari
üzerine 
  • 250 gram nutella
  • 3 yemek kasik ay cicek yag
hazirlanisi

  • Yumurtayi uzun süre cirpin toz srker ve yag icersine  katip devam cirpin.
  • Südün icersine yikanmis ispanagi koyup mikseden ilk önce gecirtin.
  • Ispanakli karisimi da ilave edin kabin icersine .
  • Unun icesine kabartma tozunu ve vanilya sekerini katip devam cirpin .
  • En son beyaz rendelenmis sütlü cikolatayi katip kasikla karistirin.
  • Kek yaglanmis tepsiye vaya firin kegidi koyup üzerine kek hamurunuzu dökün.
  • Yaklasik 4-5 dakika beklesin sonra önceden isitilmis 175 derece firinda pisirin .
  • Üzerine kek soguyunca hazir cikolatayi eritip dökün . Yada nutellayi 3-4 yemek kasik ay cicek yag ile eritip kekin üzerine dökün her tarafina  sipatula ile sürün . üzerine nesil istrseniz ceviz ,badem veya cikolata ile süsleyin .
  • Ben firin tepsisinde yaptim cok güzel kabardi  .

14 yorum:

Sonu garanti tarifler dedi ki...

pastasını yemiştim ama kekini yemedim.çok merak ediyorum.ellerine sağlık.sevgiler,selamlar..

Tarif diyarı dedi ki...

kek nefis görünüyor çok severim ıspanaklı keki ellerine sağlık arkadaşım.Sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ıspanaklar çıktı başlamalı yapmaya renk çok güzel olmuş:)) sevgiler

Marifetane hobi dedi ki...

Süper bir görüntü nefis görünüyor canım ellerine sağlık.

HaticeMutfakta dedi ki...

Ben bu keke bayılıyorum yeşil yeşil. Ama üzerine çikolata değilde krem şanti yada krema sürüyorum. Ellerine sağlık..

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı günler, ellerinize, emeğinize sağlık çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılar.

Unknown dedi ki...

ellrine sağlık çokgüzel görünüyor

Unknown dedi ki...

Ne hoş renk olmuş. Ellerine sağlık canım..

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

ıspanaklı keki ilk yediğimde çok şaşırmıştım hiç ıspanak kokusu gelmiyor..bayılırım..ellerinize sağlık..

soñadores dedi ki...

Todo se ve delicioso.
Mis saludos cariñosos.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Fevkaladenin fevkinde görünüyor... ellerinize sağılık..

Sevgiler...

LeylaK dedi ki...

Nefis görünüyor Gülcan...

Adsız dedi ki...

merhabalar, tarifinizi çok beğendim, ellerinize sağlık. Fakat ölçüler bardak ölçüsüyle olmadığı için yapmaktan çekindim. Size zahmet olmazsa ölçüleri bardak ölçüsüyle verirmisiniz? Şimdiden çok teşekkürler..