28 Ekim 2012

Tiramusu Tarifi




malzemeler

3  lü kek hazirkek kullanildi

kiramasi icin malzemeler

  • 250 kaymak  Mascarpone
  • yarim litre süt
  • 4 yemek kasik un
  • 5 yemek kasik seker


  • 6 tatli kasik nes kahve
  • 350 ml su
  • 6 tatlu kaik toz seker
hazirlanisi
  • ilk önce keklerin altina düz bir tabak koyup .
  • Su nes kafe ve sekeri karistirin keklerin kasikla üzerlerine döküp islatin bu kahveli karisimla.
  • Derin bir kabin icersine yarim litre sütün icersine unu  ve sekeri ekleyin cirpin kaynamaya birakin sürekli karistirarak.
  • Muhallebi kivamina gelince altini kapatin.
  • Kaymagi icersine katip cirpin el cirpma teli ile kolayca icersinde eriyor.
  • Kekin birinin üzerine 3 de birini dük ve sipatula ile düzeltin.
  • 2 ci  tabakdaki keki de kiremanin üzerine koyun bir kez daha kirema dökün  ve sipatula ile düzeltin.
  • 3 cüncü keki kiramanin üzerine kapatin. Nütfen dik katli bir sekilde  kekleri tabakdan yerlestirin parcalanmasin kekleriniz.
  • Artan kiremayi sipatula ile sürün hertarafini esit sekilde düzeltin.
  • Kekin sogok bir yerde bekletin yaklasik 2 saat
  • En son kekin üzerine kakao sogudukdan sonra elekle eleyin bolca ..
  • Bu nefis pastayi gelinimiz Dilber hazirladi.

11 yorum:

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

Ellerine sağlık canım, bir dilimde ben aldım haberin olsun

huuuubakbi dedi ki...

ellerine sağlık nefis gözüküyor afiyet olsun

Peygamberim İzinden dedi ki...

Bu sefer gelininizin ellerine sağlık diycem size de afiyet olsun kolay bir tarif olmuş. Geçmiş kurban bayramınız da mübarek olsun.

llimaverda dedi ki...

ummmmmm, me encanta el tiramisú, besos

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık canım bayılıyorum senin tariflerine

Tarif diyarı dedi ki...

hıııım çok severiiiim ellerine sağlık arkadaşım.Sevgiler

Adsız dedi ki...

merhabalar...daha öncesinden galete unu hindistan cevizi tozu içeren gürci tatlısı tarifiniz vardı...şimdi tekrardan tarifi not almak için araştırdım malesef yok...tekrar paylaşabilirmisiniz??teşekkürler..

Unknown dedi ki...

Hayirli aksamlar .hepinize tesekkürler gecmis bayraminiz kutlu olsun.

Merhaba canim.
Gürci tatlisi diye bir tatli his duymadim belki baska bir blog da görmüssünüzdür benim hic bu güne kadar yayinlarimi silmedim .Etiketler tatlilari kiklayinca tüm yayinladim tarifleri göreceksiniz kusura bakmayin issallah aradigiz tarifi bulursunuz.

Top Cuisine avec Lavi dedi ki...

Tiramisu looks amazing! Great blog!

Hayatın Tatları dedi ki...

Tiramusuya bayılırım ve enfes görünüyor ellerinize sağlık :)

LeylaK dedi ki...

Tiramisu ne güzel bir lezzettir...Ellerine sağlık Gülcan.