17 Ocak 2013

Pankek tarifi

Pankek tarifi 




malzemeler
  • 250 gram un
  • 250 ml süt
  • 125 gram esmer seker
  • 3 tane yumurta 
  • 125 gram erimis margarin
  • 1 pk vanilya sekeri
  • 1 tutam tuz
  • Yarım paket kabartma tozu 

hazirlanisi

  • Tere yagi erimis sekilde diyer malzemelerin icersine  katin.
  • Tüm malzemeleri bir kaseye koyup çırpıcı tel ile karıştırın.
  • Az yağlanmış teflan  tavaya birer kaşık koyarak tavaya önlü arkalı pişirin.
  • Reçel veya bal ile servis yapın afiyetler olsun 
  • Ben tarifi iki katini kullandim ve gercekden cok fazla cikiyor 
  • Bu tarifle waffel de yapa bilirsiniz waffel makinaniz varsa sevgiler .. 

23 yorum:

Ferkay dedi ki...

Harika olmuşlar canım şimdi olsada yesem hazır hazır.
Ellerine sağlık Gülcancım..

günlük yaşamım dedi ki...

epeyde çıkmış elinize sağlık :)

mutfagabuyrun dedi ki...

NEFİS OLMUŞ CANIM.ÇOK SEVERİM PAMUK GİBİ.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

Özgür Tatlar dedi ki...

ellerine saglik pek guzel gorunuyor.

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Mmmm nefis görünüyorlar, bayılırım. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

ZYNP dedi ki...

ellerine sağlık canım harika görünüyor

acemi gelin dedi ki...

lütfen gülmeyin ama pankek dediğiniz krep gibi bişey mi hiç yemedimde:)

kış güneşi dedi ki...

Bu biraz krep gibi ama içine yağ konulmuş ,pişenlere bakılırsa çok güzel olmuş denemem lazım

nisamla dedi ki...

elinize sağlık kızım çok sever pankeki
blgounuzdaki kalplerede bayıldım girer girmez karşıladılar beni sevgiler :)

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Özellikle pazar kahvaltılarımızın vazgeçilmezinden olan bu lezzete bayılıyorum balın yanısıra nutella da oldumu ohhhh missss tadına doyum olmaz.... Ellerinize ve emeğinize sağlık...

Peygamberim İzinden dedi ki...

Hiç üşenmedim saydım 25 tane olan tabağı ben alayım:)
Çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık canım..

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

severek yediğimiz bir kekdir ;daha önce yapmıştım bayıldılar bizimkiler ellerine sağlık gülcanım hayırlı cumalar rabbim cümlemizin dualarını kabul etsin:)

meri dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım haftasonu geliyor yapsakta yesek :)

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik Gülcanim... Kusuruma bakma, ugrayamiyorum yogunluktan.... Ama gönlüm seninle, sizlerle.... Sevgilerimle, cok öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Çok güzel bayılırım pankeki reçelle ya da nutellayla yemeye..

Ellerine sağlık Gülcancım..

Unknown dedi ki...

Canim kek gibi sünger gibi nefis ve güzel oluyor.Hepine cok tesekkürler bu güzel yorumlariniz icin .

Asyadan Esintiler dedi ki...

ellerinize sağlık.benim de kızım çok sever.sevgiler.

elif dedi ki...

merhaba tarifleriniz cok guzel ama blogspot lar artik pek ulasilir olmuyo ..facebookunuz varmi yada instagram eklemek isterim bende hollandadayim ve takip etmek isterim devamli....iyi gunler elif

pasta köşesi dedi ki...

ımmm nutellayı da yanına kapttım mı tamam oh süper :) ellerine sağlık mis mis :)

Unknown dedi ki...

ellerinize saglık.nefis.görünüyor.agzım sulandı:)takipteyim bende beklerim:)

Unknown dedi ki...

ellerinize saglık.nefis.görünüyor.agzım sulandı:)takipteyim bende beklerim:)

susamcorekotuFeriha dedi ki...

nefiss, bal olmasa da çok güzel :)
becerikli gülüm

ihlamurcum dedi ki...

Nefis olmuş, ben yaparken şekerini daha az koyacağım. Sonradan da reçel,bal derken bizimkiler kilo alır,neme lazım.