6 Haziran 2009

Amerikaner


AMERIKANER NEFIS VE TATLI

AMERICANER
malzeme 10 -11 tane icin

  • 50 gram margarin
  • 100 gram seker
  • 2 tane yumurta sarisi
  • 1 tane yumurta beyazi
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1 limonun kabugu rendele
  • pk yarisi kabartma tozu
  • 325 gram un
  • 175 gram süt
yapilisi
  • Malzemeleri bir derin kaba katip iyice elinizle yogurun.
  • Ben yugurduktan sonra 2 dakika kadar mikserle cirptim.
  • Cok yumusak bir hamur.
  • Tepsiye 1 yemek kasik kayup kasigi suya batirip ,batirip kenarlarini uctan ortasina dogru kasikla düzeltin.
  • firin ayari 180 de isitilmis firinda 15 dakika
üzerinin gustu
  • 250 gram pudra sekeri
  • yarim limon suyu
  • 3 yemek kasik su kasiklan iyice karistirin .
Firindan cikan sogumus Amerikanerlerin üzerine kasikla istediginiz sekilde süsleyin .Ben cirpmis odugum pudra sekerli karisimi 2 ye büldüm birinin üzerine 1 yemek kasik nane surubu ekledim .Ben ilk defa yaptim .Cok beyendik .Kizim tarifi bir alman tarifinden almis .Kizimla beraber hazirladik.



 
Yorum Gönder