6 Haziran 2009

Amerikaner


AMERIKANER NEFIS VE TATLI

AMERICANER
malzeme 10 -11 tane icin

  • 50 gram margarin
  • 100 gram seker
  • 2 tane yumurta sarisi
  • 1 tane yumurta beyazi
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1 limonun kabugu rendele
  • pk yarisi kabartma tozu
  • 325 gram un
  • 175 gram süt
yapilisi
  • Malzemeleri bir derin kaba katip iyice elinizle yogurun.
  • Ben yugurduktan sonra 2 dakika kadar mikserle cirptim.
  • Cok yumusak bir hamur.
  • Tepsiye 1 yemek kasik kayup kasigi suya batirip ,batirip kenarlarini uctan ortasina dogru kasikla düzeltin.
  • firin ayari 180 de isitilmis firinda 15 dakika
üzerinin gustu
  • 250 gram pudra sekeri
  • yarim limon suyu
  • 3 yemek kasik su kasiklan iyice karistirin .
Firindan cikan sogumus Amerikanerlerin üzerine kasikla istediginiz sekilde süsleyin .Ben cirpmis odugum pudra sekerli karisimi 2 ye büldüm birinin üzerine 1 yemek kasik nane surubu ekledim .Ben ilk defa yaptim .Cok beyendik .Kizim tarifi bir alman tarifinden almis .Kizimla beraber hazirladik.



 

8 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım hepside birbirinden nefis gözüküyor ellerine sağlık...
Mutlu pazarlar

sümeyye dedi ki...

hepsi de birbirinden güzel görünüyor ve iştah kabartıyor.ellerinize sağlık.yiyen şanslılara afiyet olsun

karamel mutfak dedi ki...

oooo maşallah bu ne hamaralık hangisine bakacagıma şaşırdım vallahi emegine salık arkadaşım.sevgiler.

e.esma.albayrak dedi ki...

hepsi harika hangisiyle ilgileneceğimi şaşırdım:))
ellerinize sağlık...

Baharat tadında dedi ki...

Merhaba canım, üç tarifinde birbirinden güzel olmuş. Hele kokosmakronlar harika bayılıyorum onlara 10 tane yerim herhalde tek seferde :)
Ellerine sağlık canım sevgiler,
Gülşen

kubra zeynep kara dedi ki...

hepside müthiş olmuş
renkli olan pastaya çok dikkat ettim nefis birşey sanki:))
denemem lazım

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYORLAR SEVGİLERİMLE

yemekelisleri dedi ki...

ellerinize saglık .ziyaretiniz için tesekkür ederim.