6 Şubat 2010

CEVIZLI CIKOLATA PASTA

Cikolatali pasta      Pasta tarifi cikolatali    Cevizli pasta 
  


malzeme
  • 175 gram margarin
  • 100 gram toz seker
  • 100 gram ceviz
  • 1 pket vanilya sekeri
  • 3 tane yumurta
  • 200 gram un
  • 1 pket kabartma tozu
  • 50 ml süt
  • 80 gram cikolata kiriklari
ic kiremasi icin
  • 1 paket cikolatali pasta kirema tozu (paradis creme cikolatali Tarifine göre sütle cirpip hazirlayin soguk sütle cirpin.)
  • yarim su bardak cekilmis ceviz
  • kekin ortasindan cikan kisim
hazirlanisi
  • Margarini ikl önce iyice cirpin mikserle.
  • Seker ,vanilya sekeri de katip devam cirpin.
  • Yumurta ,caviz ,sütüde ekleyip cirpma islemine devam.
  • Un ve kabartma tozunu karistirip eleyin devam cirpin.
  • en son cikolata kiriklarini katip kasikla karistirin iyice .
  • Kivami 26 santimlik patta kalibina yag sürün unlayin ciptiginiz kivami icine katip 160 derecede 50 -60 dakika pisirin.
  • Pudingin arkasinda tarifine göre soguk süt ile cirpin en az 10 dakika buz dolabinda bekletin.
  • Keki firindan cikinca sogumaya birakin.
  • Bicakla ortsinikesin cemberine 1 santim pay birakip kesip kasikla orta kismini cikartin tabanini sakin zedelemeyin en az 1 santim brakin.
  • Buzdolabindan pudingin icine cekilmis cevizi ve kekten ayirdiginiz bölümümden 1 cay bardak kadar uvalayip pudinge katin.
  • iyice kasikla karistirip bosalttiginiz kekin icine doldurun.
  • Kalan keki uvalayip pastanin üzerine.
  • Yarim saat kadar bekletin servise hazir.
  • Hem nefis hede cok kolay bir kek simdiden afiyet olsun

12 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

Canım sahane bır kek
ellerıne saglık super gorunuyor
Sevgıler

Hilal dedi ki...

harika görünüyor ellerine sağlık canım

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

!!!!! )))
çokkkk haşmetli olmuşşş gülcancığımm :))
müthiş !

aleyna dedi ki...

GÜLCANIM DÖKTÜRMÜŞSÜN YİNE.MİDEM GURULDUYODU.RESİMDEN SONRA BAYILACAĞIM.SEVGİLER

Calibe'nin Mutfağı dedi ki...

Cevizli cikolatali pastan harika olmus..Bir iki dilim aldim..
Sevgiler
Cali

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık bol lezzetlı olmuşdur emınım ki..
Bir dilim de ben alsam :)

Unknown dedi ki...

canım harıka bır göruntu dayanamadım herhalde o dılım bana kalmıstı aldım ve kaçtım:)))sevgiler...
http://hamaratabla.yetkinforum.com

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ceviz çikolata kek pasta bu kelimeler yeter beni cezbetmeye afiyet şifa olsun sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Harika gözüküyor ellerine sağlık arkadaşım...


Mutlu pazarlar...

CAHİDE dedi ki...

Miss gibi bir kek,çokta güzel kabarmış.Ellerin dert görmesin canım.Bu arada sayfan çok hafiflemiş,hemen açılıveriyor...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Harika görünüyor,suz konusu çikolata olunca dayanamam:)

Ellerinize sağlık..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık.Nefis olmuş. Ceviz olunca bayılıyorum. Hemen tarifi aldım. En kısa zamanda yapacağım.
Sevgiyle kal.