16 Mart 2010

YOĞURTLU HAVUÇ SALATASI ... KARISIK SALATA

YOĞURTLU HAVUÇ SALATASI MALZEMELER
  • 6 tane havuç
  • 1 kilo süzme yogurt
  • 3 diş sarımsak
  • 1 sap dere otu
  • 3 kaşık zeytinyagi

hazirlanisi

  • Tirasladiginiz havuclari rendeleyin.
  • Havuçlar bir tavada 3 kaşık zeytinyagıyla birlikte suyunu çekinceye kadar kavrulur.
  • Havuclar yumusasin.
  • Süzme yogurt, sarımsak ,dere otunuda yikayip dograyin icine incecik .
  • Havuçlar yogurdun icine karıştırılır ve servise sunulur.

KARISIK SALATA

malzeme
  • 2 tane haslanmis patetes
  • yarim su bardak misir haslanmis
  • 3 su bardak bakla ici
  • 4-5 tane salatalik tursusu
  • 1 lilo gogurt
  • 3 dis sarimsak
  • tuz
  • 2-3 yemek kasik zeytin yag
  • dere otu

hazirlanisi

  • Patetesi haslayin küp küp dodrayin .
  • Ben konserve misir kullandim sadece yikadim süz gecle suyunu süzdürdüm.
  • Bakla ici de konserve sudan gecirin .
  • Tursuyu dograyin.
  • Dere otunuda sudan gecirip dograyin.
  • Yogurt ve sarimsagi zeytin yagini iyice cirpin ve tüm malzemeleri katip karistirin .
  • Arzu ederseniz kirmizi pul biberde güzel oluyor .

17 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepinize hayirli aksamlar Bu gün arkadasimin esi geldi ve bilgi sayarimda bana baska bir yol gösterdi biraz eskisinde zor ama zaman la alisirim. Hepinize tesekkürler her sey gönlünüzce olsun sevgiler öptüm.

Atike Momini Ziya dedi ki...

salataya bayılırım.. ellerine sağlık. patateslinin hepsini yiyebilirim desem şaşırma. çook seviyorum yaa...mmmm gece gece canm çekti iii mi.. (çok obur görünüyorum di mi:)))) )
tekrar ellerine sağlık canm iyi geceler:::

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

bunları bizlerlede paylaşırsanız
(bilgisayar programlarını)
seviniriz yoğurtlu salataların nefis görünüyor ellerine sağlık selametle kalın

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Tarifler tam benlik resimlerin içine gireim geldi..
Salata denildimi akan sular durur ben de..

Ellerine sağlık afiyetler olsun bereketi ile..

Sevgilerle ...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

İki salata da enfes görünüyor canım, ellerine sağlık.

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

Canım, göruntu çok ıstah acıcı ve mukemmel gorunuyor. Emınımkı tadıda öyledır.
Ayrıca sayfamda yazdıgın yorumun ıcın sana cok tesekkur ederım.
Görusmek dılegı ıle.
Sevgıler..

Saglıklımutfak dedi ki...

Bu mezeler yenmez de ne yapılır. Çok severim havucu bu şekilde eline sağlık arkadaşım . sevgiler istanbul dan sana:)

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımmm nefis olmuş salatan:))

ZUHAL dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık.Çok lezzetli gözüküyorlar.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. İkisi de çok güzel görünüyro.
Sevgiyle kal.

Federica Simoni dedi ki...

splendide queste ricette!! ciao!

emelce yemek dedi ki...

ellerine saglik

Unknown dedi ki...

Canim benim,,, gecmis olsun... Umarim bir daha problem yasamazsin... Ayrica ellerine saglik... Sevgilerimle,

anneminkizıyim dedi ki...

Canim salatalar harika olmus, ellerine saglik. Ayrica asagidaki keke de vuruldum, sevgiler....

CAHİDE dedi ki...

Gülcancım salatalara bayıldım.ikiside en sevdiğim salatalardan.Ellerine sağlık canım.

Sorun halloldumu merak ettim.ben anlamadığım için bir şey yazmamıştım...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK BENDE YOĞURTLU HAVUÇ SALATSINI ÇOK SEVERİM..
SEVGİLER

Unknown dedi ki...

salataların ikiside çok severek yapıp yediğimiz salatalar ellerine sağlık Gülcanım ben ayrıca kahveli kekine bayıldım kokusunun güzelliğini düşünmek yetti bana missss gibi olmuş canım sevgiler