11 Mart 2010

pasta ,pasta tarifleri

Mandalinali-Quark-pasta
mandalinali pasta


tabani icin malzeme
  • 250 gram un
  • 1 tane yumurta
  • 150 gram toz seker
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 100 gram yumusak margarin
  • 100 gram rendelenmis ceviz
  • 2 yemek kasik yogurt
ici icin
  • 1 Pck. Dr. Oetker Käsekuchen Hilfe (peynir pastasinin mayasi )
  • 150 gram seker
  • 500 gram Speisequark (Magerstufe) (süzme yogurt yagsiz )
  • 150 gramyogurt
  • 2 tane yumurta
  • 3 yemek kasik süt
üzerine
  • 2 tane konserve mandalina
hazirlanisi
  • Tabaninin hamurunu yugurup yagladiginiz tepsiye elinizle cemberine de düzgünce yerlestirin.
  • Yumurtayi beyazindan ayirin.
  • Yumurta sarisi ,yogurt,Quark ,süt,Peynir mayasi ve sekeri iyice mikserlen cirpin.
  • Yumurta beyazini ayri bir kapta iyice kar beyaz oluncaya kadar cirpin.
  • Diyer cirptiginiz malzemenin icine yumurtanin beyazinida katip devam cirpin.
  • Borcamin icine hamurun üzerine kivami dökün.
  • mandalinanin suyunu süzdürün.
  • üzerine mandalina lari siralayin 170 derecede pisirin 65 dakika kadar pisme süresi
  • Ben resmini cekmeye firsatim olmadi suyu ve nisasta kullandim üzerine jel yaptim parlak görüntü veriyor
    http://tatllar.blogspot.com/ nefis bir pasta

23 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

Nefis görünüyor.O ne muntazam dizilme öyle:)
ellerinize sağlık.

bayanlariçinherşey dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor..

Ash dedi ki...

Oh! yummy !!!! How do u make that so tempting deary???? Very luscious is the look...... God Bless!!!!

Ash....
(http://asha-oceancihope.blogspot.com/)

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık pasta süper çok öpüyorum...

papatya dedi ki...

Ellerine saglik canim enfes gorunuyor..

CAHİDE dedi ki...

Benim becerikli arkadaşım.Yine harika bir lezzet olmuş ellerin dert görmesin canım...

Arzu dedi ki...

MUHTEŞEM GÖZÜKÜYOR.....
afiyetle yediniz değil mi? offf offf bizde ekrandan bakıp bakıp duruyoruz :o)))))

emelce yemek dedi ki...

mandalina ve quark eminim cok hafif ve lezzetli olmustur,eline saglik,bir gun birbirimize bu yaptiklarimizi tattirabiliriz insallah.

Gülşah dedi ki...

Gülcancigim ufffffff buuu neeee
adressini ver geliyorum seni kesin bir hafta kaliyorum hergün cesit sesit herseyden denemek istyorum neler yapmisin yine yaaaaaaa
iyiki hamile degilim ;))) yoksa postayla yolardin artik ;)

Unknown dedi ki...

Canlarim hepinize cok tesekkür o güzel yorumlariniz icin sevgilerimle hepinize buradan kucak dolusu sevgiler öptüm.

LEZİZCE dedi ki...

Çok değişik olmuş canım görüntüsü çok güzel tadınıda merak ettim doğrusu ellerine emeğine sağlık.

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

SEVGILI ARKADASIM.PASTANIN HER TÜRLUSUNE BAYILIRIM.MUHTESEM GÖRUNUYOR. EMEGINE SAGLIK.
SEVGILER...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Yeme de yanında yat !
Nefis bir görüntü..
Ellerine sağlık afiyetler olsun bereketi ile..

Sevgiler..

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Ellerinize sağlık, süper bir görüntü. Afiyetler olsun. Sevgiler.

sevgi dedi ki...

nasıl güzel olmuş, ellerine sağlık canım.. Mandalina mevsimi geçmeden denemeli.. sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm mandalina bitti türkiyede artık yok:)) burada yok en azından nefis görünüyor..

Hilal dedi ki...

ellerine sağık harika bir pasta olmuş

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok enfes görünüyor Gülcancım. ellerine sağlık,
hayırlı cumalar..

ZUHAL dedi ki...

Selam Gülcan.Blogumda ödülün var canım arkadaşım.Şimdide sizin isimlere link vermeye çalışıyorum.Uzun yazı çıkıyor.Herkesde öyle değil.Sevgiler.....

http://yaseminlerim.blogspot.com/ dedi ki...

Ellerine saglik canim mandalinli kekin nefisssssss olmus afiyet seker olsun kizma bir dilimde ben aldim heheee kibristan kucak dolusu sevgiler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık ...
Hayırlı cumalar.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Hem icinde benim en sevdigim mandalinalar var hemde Käsekuchen, valla bayildim, ellerine saglik diyorum.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm.

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik harika olmus!!!