6 Mart 2010

PUDINGLI KEK

PUDDIGLI KEK

malzeme tabani icin
  • 3 tane yumurta
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1 tane kabartma tozu
  • 1 su bardak aycicek yagi
  • 1,5 su bardak seker
  • 2,5 bardak un
  • 1 su bardak süt
üzerine malzeme
  • 1 litre süt
  • 2 paket vanilya puding tozu
  • yarim bardak seker
  • 200 gram süzme kaymakli yogurt (schmand türkiye de adi ne bilmiyorum.)
  • börtlen receli
hazirlanisi
  • Yumurta ,seker ve aycicek yagida ilave edip cirpin.
  • Süt ,vanilya sekeri unu ve kabartma tozunu katip iyice cirpin.
  • Firin tepsisine katin cirptiginiz kivami.
  • Bir tencerede süt seker ve vanilyali pudingi katip karitirin ocagin alti acin orta ateste koyulanna kadar kaynatin.
  • Tencereyi kenara alip icine 200 gram kaymakli yogurdu cirpin.
  • Tepsideki kek hamurunun üzerine pudingi dökünnüz.
  • Ben börtlen receli cay kasigi ile pudingin üzerine kodum.
  • 180 derece firinda nar gibi oluncaya kadar pisirin.
  • Benim tadini cok sevdigim kekler arasinda cok hafif ve leziz

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım görüntüsüde harika ellerine sağlık öpüyorum...

Gülşah dedi ki...

Bugün nutella pogcalardan yaptim hata blogumda paylasitim ... eh bunude denemek lazim harika ..ellerine saglik

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Gülcan'cığım cok degışık olmus ellerıne saglık.sevgiler

Arzu dedi ki...

Ne kadar guzel bir fikir nerden aklina geldiyse iyi etmissin
ellerine saglik afiyet bal seker olsun
sevgiler

Atike Momini Ziya dedi ki...

ellerne sağlık görüntü haika,eminim lezzet de öyledir. ben de sevgili gülşah gibi senin şekerpare tarifinden faydalandım,teşekkür ederim.bunu da ia. tatlımız bitince deneyecem ia...
sevgile canm hayırlı m pazarlar...

keskinli dedi ki...

yine enfes görünüyor her zamanki gibi ellerine saglik canim sevgiler

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

farklı bir tarif olmuş denemeye değer ellerinize sağlık

BAL TATLISI dedi ki...

bu ne güzel bir görüntü,süper olmuş

ellerine sağlık

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık canım çok ilginç ve güzel olmuş

emelce yemek dedi ki...

yumusaciktir eminim ellerine saglik

umutluhayat dedi ki...

canım seni mimledim.sayfamda bekliyorum.sevgiler

Ash dedi ki...

How rich, creamy & yummy it looks... U r simply a genius... And I salute your passion for it..... TEMPTINGLY YUMMY!!!!!

Ash....
(http://asha-oceanichope.blogspot.com/)

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerinize sağlık.nefis görünüyor.sevgiler.