18 Mart 2010

Sünger gibi tuzlu kek

TUZLU KEK       DERE OTLU KEK  




malzeme

  • 3 tane yumurta
  • 1 tane kabartma tozu
  • yarim bardak süt
  • yarim bardak yogurt
  • yarim bardak aycicek yagi
  • 1 cay kasik tuz
  • 1 bardak kasar
  • 1 bardak misir unu
  • 1,5 bardak bugday unu
  • 1 sap dere otu
hazirlanisi
  • Yumurta ,süt, yogurd ve yagi katip bir kabin icine cirpin.
  • Diyer malzemeyi de katip iyice cirpin
  • Ben kek kalibi kullandim .
  • Kaliba yag sürüp unladim .
  • Hamuru kalibin icine döküp 170 derecede piririn.
  • Yumusacik nefisde lezleti var Kasariniz yoksa beyaz peynirde kullana bilirsiniz.

22 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

mmm nefis bir kek 1 dilim alsam eline sağlık canım hayırlı cumalar

Federica Simoni dedi ki...

a colazione nel latte deve essere una bontà!

Unknown dedi ki...

Pek alışık değil tuzlu kek tariflerine.Ellerine sağlık olsun.Ben alttaki salataya talibim.Hayırlı cumalar arkadaşım.

Unknown dedi ki...

Eline saglik canim.. Yalniz sormak istiyorum, bu kek ertesi güne kaldiginda sertlesiyor mu, yoksa ekmek gibi mi kaliyor... Yani ayni gün tüketilmezse diye sordum.... Tarifi cok begendim ve denemek istiyorum... Sevgilerimle arkadasim...

balböcükleri dedi ki...

yorum senin tariflerine ellerine sağlık bu blogdaki tüm tarifleri yapmak istiyorum

balböcükleri dedi ki...

gülcan abla altta hamur kızartma yapmışsın maya yazmışsın malzemelere yaşmı kurumu koydun bana yazarmısın

Unknown dedi ki...

Ben bu gün isyeriden beni ziyaret eden arkadaslarima hazirladim bu keki yumusacik ve cokta lezletli

noyumberry dedi ki...

Ellerinize sağlık çok nefis görünüyor..ben de yapıyorum çok güzel oluyor..sevgiyle kalın..

Özlem dedi ki...

Gerçekten yumuşacık olmuş, görüntüsünden belli, ellerine sağlık canım nefis

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik canim...


Sevgiler...

CAHİDE dedi ki...

Gülcancım cidden nefis olmuş.En kısa zamanda senin tarifinle denemeliyim.Ellerin dert görmesin arkadaşım.Hayırlı cumalar...

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık cuman mübarek olsun

Meleğin Mutfağı dedi ki...

yumuşacık olduğu görüntüsünden de belli canım, en kısa zamanda yapıcam ,sevgiler, hayırlı cumalar.

emelce yemek dedi ki...

yakin olsak yemeye gelirdim ellerine saglik

Birsel ve İrem dedi ki...

Çok nefis bir görüntü, ellerinize sağlık. Tuzlu kek hiç dememedim ama en kısa zamanda umarım deneyebilirim. Afiyetler olsun. Sevgiler.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim,bir dilim yetmz,iki dilim aliyorum haberin olsun,sevgiler:))

Hatice dedi ki...

tuzlu kekler de tatlılar gibi nefis oluyor, ellerinize sağlık, sevgiler...

yaseminlerim dedi ki...

afiyet seker olsun canim kek nefis olmus ellerine saglik hayirli aksamlar dilerim sevgiler yaseminlerim.

Hilal dedi ki...

harika görünüyor ellerine sağlık
sevgiler

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cayin yanina da cok guzel gideR:) Ellerine saglik.

noyumberry dedi ki...

yine görüntü enfes akşam akşam canım çekti:D
..sevgiler..

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım....