17 Aralık 2010

Güzel bir mim

Arkadasim Sari gül beni mimlemis http://sarigul81.blogspot.com/ canim dostuma cok tesekkür ediyorum
Mimin konusu şöyle:
“Kitaplığınızın karşısına geçin.Gözlerinizi kapatın.Derin bir nefes alın.Elinizi kitapların üzerinde gezdirin ve birini seçin.Şimdi gözlerinizi açın.Bir kitap seçmiş durumdasınız.O kitabı satın aldığınız, ya da hediye gelmiş de olabilir, anı hatırlamaya çalışın.İlk kez okuduğunuzda neler düşünmüştünüz, hatırlayın.Şimdi sayfaları şöyle hızlıca bir dolanın ki, kitabın kokusu burnunuza gelsin.Evet, ne güzel bir koku bu!55.sayfayı bulun.Sayfayı tekrar okuyun.Sayfadan bir paragraf seçin ve mim konusu olarak bunu blogunuza yazın.Daha sonra siz de 3 arkadaşınıza cevaplaması için gönderin.”
Elime gelen kitap bu 3-4 yil önce okumustum.
Sayfa 55 de  kisaca söyle bir yazi var .
Politik rüzgarlarin esintisiyle özellikle  sirplar  ve diyer "yabanclar ` temizlenmis ,kontratlari iptal edilip ,paralari ödenmis ,isle iliskileri kesilmis ,calisanlarinin cogunlugunu hirvat asillilar olusturmustu

Ben de can dostum  3 degerli arkadasimi        
 mimliyorum.hadi size kolay gelsin:)

4 yorum:

Avrupa'da yasam dedi ki...

nasil bisey kiz bu mim simdi ben kitapligima gidecegim.bir kitap sececegim.sonrada o kitap hakkindaki düsüncelerimi mi yazacagim.Yoksa kitabin ne anlattigini mi?sasirttin beni.hadi bakalim.Okullar tatil olsun ben nasil mim olur göstercem size.sabahtan aksama kadar hattersheimdayim anacim,gezilmedik yer gidilmedik ev kalmayacak....

Unknown dedi ki...

Canim benim, geciktim kusuruma bakma ne olur... Ne kadar güzel bir mim konusu bu böyle... Bayildim dogrusu... Laf aramizda özel mimlere pek acik degilim ama bu enteresan, en kisa zamanda cevaplayacagim... Bunun icin söyle rahat bir zaman ayarlamaliyim... Sevgilerimle, öpüyorum seni yanaklarindan... Haa bu arada Sevdalinka`yi ben de okumustum... Hem agladim, hem okudum....

sümeyye dedi ki...

cevapladığın için teşekkür ederim canım arkadaşım

mandalincikmazi dedi ki...

Canım
mandalina ve portakallı lezzetler etkinliğime davetlisin.
Katılırsan çok sevinirim.
Teşekkürler..