7 Aralık 2010

MANTARLI Pizza


mantarli  Pizza
malzemeler
  • 1 kilo un
  • 1/2 litre süt
  • 200 ml ay cicek yag
  • 2 yemek kasik toz seker
  • 1 tatli kasik tuz
  • 1 paket kuru maya
sosu icin malzeme
  • 1 kutu hazir domates suyu
  • 2 dis sarimsak
  • 1 tatli kasik nane
  • 4-5 sap maydanaz
  • 2 yemek kasik ay cicek yag
  • 1 tane kuru sogan
üzerine
  • Bol kasar peniri (ben 3 cesit kasar  karisik kullandim )
  • mantar
hazirlanisi
  • Hamurunuzu yugurup üzeri kapatip yarim saat kadar mayalanmaya birakin
  • Mutfak robotunda sosu icin tüm malzemeyi katip beraber sos haline gelinceye kadar cekin.
  • Ben konserve mantar kullandim.
  • Mantari süzgecin icersine katip yikayip su yunu süzdürün.
  • Hamurunuzu tepspye göre 4  veya 3 beze yapin.
  • Tepsinizi yaglayip elinizle acin.
  • Üzerine sosunuzdan hertarafina esit sekilde sürün.
  • Kasarda sosun üzerine esit sekelde yayin.
  • En üstede mantarlarinizi siralayin.
  • 175 derecede pisirin alti ve üzeri pisinde afiyetler olsin.

15 yorum:

zeynep dedi ki...

Nasıl açımm nasılll anlatamam bir parça alıversem;)

Limon çiçekleri dedi ki...

Ellerine sağlık enfes görünüyor.Bende evde yapılan mantarlı pizzanın üzerine pizza tanımıyorum.sevgiler.

Rozerin'in Annesi dedi ki...

ellerine saglik harika gorunuyor...mantari bende cok severim...sevgiler..

Swotpisces dedi ki...

inanın hazır pizzalardan daha güzel duruyor, olsa da yense... :)

Avrupa'da yasam dedi ki...

off of döktürmüssün gene.Ay ne kadar nefis.Becerikli arkadasim benim on parmaginda on marifet simdilik hoscakal canim....

BAHARAT HANIM dedi ki...

Ellerinize saglik, yorumunuz icin tesekkurler her bir yorum bana cesaret veriyor yaniii devamini bekleriim:)baharat hanim

Federica Simoni dedi ki...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......buonissima!!!!!!!

mintinin dünyası dedi ki...

iyi akşamlar arkadaşım.hicri yılbaşın hayırlı olsun evvela.kim hayır der ki piizzaya.hele mantarlıysa bir de.
süper görünüyor.
ellerine sağlık.
sevgiler...

Unknown dedi ki...

Iyi geceler arkadasim... Ellerine saglik, ekranda su saatte bu nefis pizzayi görmek ve yiyememek... Afiyetler olsun canim benim... Sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

Tek kelime ile MUHTESEM bir görüntü. Eminim ki tadi daha güzeldir. Ellerine saglik canim
sevgiler

Gülcan dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık.

anneanneninemekleri dedi ki...

Nefis görünüyor bir dilim almak istiyorum.

Filiz dedi ki...

bayılırım pizzaya:)ben benzer bir tarifi tavada yapıyorum,hem çok pratik oluyor hem de lezzetli:)ama mayalının yerini hiçbiri tutamaz...eline sağlık..

Narince dedi ki...

Gülcan'cığım pizza nasıl da uzamış öyle, ellerine sağlık hayatım.

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım döktürmüşsün yine :) sevgiler, dostçakal...