3 Aralık 2010

MİLFÖYLÜ HAŞHAŞLI

Hashasli citirlar


malzemeler


  • milföy hamuru hazir kullandim
  • Sisah sürtülmüs hashas hazir paket icersinde sekeri beraber sizler pudra sekeri ve yag katip cirpip hazirlaya bilirsiniz
  • pudra sekeri

hazirlanisi


  • Hamurdan iki tane aldim .
  • Hashasi hazir pasta malzemelerinin yanindan aldim icersinde pudra sekeri veyag konulup cirpilmis
  • Hamurun üzerine hashasi sürüp diyer hamuru üzerine hapatin.
  • Bicaklan parmak enninde kesip burun .
  • Firinda yaklasik 175 derecede 15 20 dakikadar pisirin.
  • Üzerlerine soguyunca pudra sekeri.
  • Kolay ama nefis kolay ve piratik . 

11 yorum:

Gülcan dedi ki...

ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR CANIM ELİNİZE SAĞLIK .SEVGİLER.

Adsız dedi ki...

YİNE HAŞ HAŞ :)) ELLERİNE SAĞLIK..ÇOK SEVİYORUM HAŞHAŞI

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik caniiiimmmm... Nerede satiliyor bu hashaslar... Ben de denemek isterim.... Sevgilerimle, güzel bir hafta sonu diliyorum...

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili arkadaşım hayırlı geceler.ellerine sağlık,yine döktürmüşsün.yine coşmuş mutfağın.süper görünüyor.sevgiler...

Adsız dedi ki...

Hem pratik, hem lezzetli ellerine saglik
sevgiler

MIRIA CROCHÊS E PINTURAS dedi ki...

Uau!Quantas delicias! Fiquei com água na boca!

Baharcicegi dedi ki...

citir citir hem pratik hem hafif olmus eline saglik caniim

sevimin sayfasi dedi ki...

süper...
ellerine saglik canim

Teresa dedi ki...

OLA! ME ENCANTEI COM SEU BLOG, OBRIGADA POR ESTAR ME SEGUINDO NO TUDO QUE GOSTO, AMEI AS DELÍCIAS QUE ENCONTREI AQUI, VOU ATÉ PREPARAR UMA SOBREMESA PARA O NATAL.
PASSA NO MEU OUTRO blog www.mtgrazioli.blogs.pot.com,TEREI UMA IMENSA SATISFAÇÃO EM RECEBER VC.
BJS NO CORAÇÃO,
C/CARINHO
TERESA

Federica Simoni dedi ki...

mmmmmmmmmmm....deliziosi!!!!!

nurdan dedi ki...

bu tarifi dün yaptim cok begendim tarif icin cok saolun