13 Ağustos 2011

Güllac

GÜLLAC TARIFi

malzemeler
  • 1,5 litre süt
  • 1,5 su bardak toz seker
  • 200 gram ceviz
  • 5-6 tane seker kayisi
  • 1 yemek kasik antep fistigi tozu
  • 1 paket güllac250 gram kadar
hazirlanisi
  • Sekeri sütün üzerine katip orta hateste kaynati
  • Ocaktan alip ilimaya birakin .
  • Cok soguta olmasin .
  • Güllaclari ortasindan bölüp tencereye kenarinda güllacin elinizle tutup bir batirip cikartin tepsiye koyup üzerine süten bir miktar kasik dökün .
  • Ceviz koyup arasina sarma sarar gibi asrin.
  • Tepsiye bu sekilde siralayin .
  • Kalan sütten üzerine kasikla yine dökün iyice yumusasin .
  • Üzeine normalde nar olsa daha güzel olurdu malesef nar mevsimi degil ben seker kayisi kullandim .
  • Cam fistigini üzerine gezdirin ve ince dilimlediginiz kayisilari siralayin .

8 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

Güllaç çok seveim,Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Ramazanın olmazsa olmazı güllaç. Bu sene daha yapmak kısmet olmadı ama ilk misafirlerime ben de yapacağım inşAllah. Üzerine kayısılar çok yakışmış. Ellerinize sağlık.

nesrin dedi ki...

Ellerine saglik. Hayirli ramazanlar.

nohut oda dedi ki...

bu seklı ıle hıc denemedım merak edıyorum aslında ama cok cabukda yumusayan bır sey oldugu ıcın cekınıyorum..ama denemelı..elınıze saglık

muko dedi ki...

eline sağlık çok şık ve güzel görünüyor

sevgiler

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Ellerine saglik canim gullac icin , bayilirim ve sira bende artik sanirim :)

Adsız dedi ki...

canım ablam ellerine sağlık bende yaptım güllaç ramazanda çok güzel gidiyor hafif bir tatlı yapımı da çok kolay sizede afiyet bal olsun Bizde bügün köye gidiyoruz sevgilerimle... HÜNERLİ ELLER

ANNEMİNELİ dedi ki...

Merhabalar; çok güzel görünüyor,ellerine sağlık,sevgilerrrr...