14 Ağustos 2011

REZENE SALATASI

REZENE SALATASI TARIFi

malzemeler
  • 1 tane rezene
  • 1 tane havuc
  • 1 tane dolmalik kirmizi biber
  • 1 tutam dere otu
  • 2 yemek kasik zeytin yag
  • tuz ve limon
hazirlanisi
  • rezenenin orta kismini kesin ben kullanmiyorum bu kismini .
  • incecik dograyin.
  • Biber ve dere otunuda yikayip dograyin icersine.
  • Havucu tiraslayip incecik dilimleyin.
  • Limon,yag ve tuzunu katip katistirin.
  • Rezene nin tam mevsimi .unutkanlar icin cok güzel bir sebze bir cok faydasi var .

9 yorum:

Unknown dedi ki...

hmm değişik bir salata ellerinize sağlık

Mutfak Dili dedi ki...

Elinize saglik. Farkli salata olmus. Ilk defadir goruyorum. Hafif acilik varmi rezenede? Cunku yaprak kisminda hafif acilik oluyor sadece yediginde.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canim acimsi bir tadi yok ama hafif dere otunun kokusu var .

Adsız dedi ki...

Gülcan abla ellerine saglik.
cok nefis olmus.
Sevgiler

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

rezeneyi hep çay olarak içtim hiç salatasını denememiştim çok güzel görünüyor arkadaşım ellerine sağlık...

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık çok lezzetli bir salata rezeneyi hiç denememiştim sevgiler...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

çok sağlıklı bol vitaminli bir salata olmus ellerıne sağlık.Sevgiler:)

otuzundansonra dedi ki...

salata süper gözüküyor,rezene kuru olandan değil dim i?

KİZHATCE dedi ki...

hayırlı ramazanlar arkadaşım,senin yaptığın her şey harika eline sağlık,sevgiler....